hovis86 Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 hei jeg skal bygge meg en gaming pc å jeg lurer på det hensiktsmessig å ha en ssd hardisk i den? har tenkt litt på denne i såfall http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=625824#accessories. eller holder det med f.eks en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=596263#reviews? jeg har ikke vært borti ssd hardisk før så setter pris på alle råd jeg kan få.
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 (endret) Vanligvis installerer man Windows og noen få programmer og selvsagt drivere på SSD'n På harddisken lagrer man filer og andre programmer som man vet tar stor plass elr lignende. med andre ord; kjøp en Corsair Force og en Samsung Spinpoint F3 1TB, har du ikke råd? da kjøper du bare HDD og ikke SSD.. :!: SSD'en gjør at Pc'n starter raskere og er mer responsiv, de programmer du lagrer på SSd'en vil også starte raskere men vil ikke ha fler FPS. Endret 15. september 2011 av BeGj
hovis86 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Skrevet 15. september 2011 er det stor forskjell på hastigheten fra en ssd og en vanlig hardisk? lurer bare på om det er verdt å bruke penger på det.
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 tjah, har selv den løsningen, vil nok si at det er stor forskjell, 75% raskere vil jeg si.
Arve1234567890 Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Eg stanger hodet ned i bordet hver gang jeg setter meg ned foran en PC med vanlig snurredisk, mens min bærbare med SSD hele tiden dukker opp i tankene Men så er eg en litt utålmodig person Har du penger, så gå for SSD+HDD. Er du litt kritisk til hva du innstallerer på SSDen, så kan du knipe litt tilbake på størrelsen. Denne Samsung SSDen gir forøvrig mer for pengene enn Corsairen, og det er en veldig god SSD!
hovis86 Skrevet 16. september 2011 Forfatter Skrevet 16. september 2011 takk for hjelpen vi får se hvor dypt jeg klarer å grave i lommeboka:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå