Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til prøve!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går VG2 nå, men jeg hadde eksamen i det temaet i 10ende klasse. Fyr løs med spørsmål så skal jeg svare så bra jeg kan. Muligens jeg har en powerpoint presentasjon liggende dersom du ønsker den. :)

Eh, ja..Vel, det hadde vært hyggelig å få sendt power point presentasjonen din..Jeg har om det samme , er veldig intressert i det. Trenger også mer info.

 

 

(BTW: Sliter litt med den Mendelslære..men det vil nok gå så fint så :) )

Lenke til kommentar

Jeg går VG2 nå, men jeg hadde eksamen i det temaet i 10ende klasse. Fyr løs med spørsmål så skal jeg svare så bra jeg kan. Muligens jeg har en powerpoint presentasjon liggende dersom du ønsker den. :)

Eh, ja..Vel, det hadde vært hyggelig å få sendt power point presentasjonen din..Jeg har om det samme , er veldig intressert i det. Trenger også mer info.

 

 

(BTW: Sliter litt med den Mendelslære..men det vil nok gå så fint så :) )

 

Den er grei, laster den opp i dette innlegget. Men den er dessverre skrevet i stikkordform, og temaet er noe begrenset. Men spør om det er noe du ikke forstår. Mener det var en sterk 5'er jeg fikk på den presentasjonen.

Celler, arv og miljø-1.ppt

Lenke til kommentar

Jeg går VG2 nå, men jeg hadde eksamen i det temaet i 10ende klasse. Fyr løs med spørsmål så skal jeg svare så bra jeg kan. Muligens jeg har en powerpoint presentasjon liggende dersom du ønsker den. :)

Eh, ja..Vel, det hadde vært hyggelig å få sendt power point presentasjonen din..Jeg har om det samme , er veldig intressert i det. Trenger også mer info.

 

 

(BTW: Sliter litt med den Mendelslære..men det vil nok gå så fint så :) )

 

Den er grei, laster den opp i dette innlegget. Men den er dessverre skrevet i stikkordform, og temaet er noe begrenset. Men spør om det er noe du ikke forstår. Mener det var en sterk 5'er jeg fikk på den presentasjonen.

Tusen Takk Vidar, jeg kommer til å spørre i helga xD da får jeg tid til å sette meg ned å lese litt på stikkordene xD Forresten, drit bra design :)

Lenke til kommentar

Celleånding er det motsatte av fotosyntese.

 

Fotosyntese: Vann (H2O) + Karbondioksid (CO2) + Sollys (energi ) ----> Glukosesukker (C6H12O6) + Oksygen (O2)

 

Celleånding: Oksygen (O2) + Glukosesukker (C6H12O6) ----> Vann (H2O) + Karbondioksid (CO2)

 

Tusen takk :) Det var ikke vanskeligere enn det, ble litt skuffa av meg selv nå :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...