Gå til innhold

Noen som skal selge gamle Lucasarts spill?


Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå vært på søken etter de gode gamle pek og klikk adventure spillene fra Lucasarts, da spesielt Day of the tentacle (DOTT) og Sam & Max.

Det viser seg at de er nesten umulig å få tak i, unntatt på amazon.co.uk, men da jeg ikke har et kredittkort elns så får ikke jeg bestilt derfra, så derfor lurte jeg på om det er noen som har disse spillene (originaler, ikke lastet ned fra nettet eller no) som er villig til å selge de så jeg slipper stresset med å bestille fra amazon

 

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har (hadde) DoTT, men diskettene er fucka :(

 

har fortsatt esken og manualen (med kopisperreløsning-tingen (riktige blandeforhold for ett eller annet))

synd, det er et spill verdt å ta vare på!

må vel bestille fra amazon, da kommer de jo i DVD-package også så ;)

Lenke til kommentar
De solgte en slik deluxe pakke  :woot:  for ikke så lenge siden, mulig den er tilgjengelig enda. Tror det var sam and max, DoT, The Dig og to til. Sjekk www.gamestop.com

takker!

så sannelig fant jeg den på www.cdon.com gitt! wee, nå ble jeg glad! 8)

hmm, foreløpig utsolgt står det... *sende mail*

Lenke til kommentar
jeg laste ned begge spillene på kazaa...

som skrevet, jeg vil ha originalene, er det f.eks lyd på de du lastet ned?

Lastet de ned på den gamle pc'n min for mange år siden, men da var det ikke lyd, og nå har jeg lyst på de igjen, men da originale, og med lyd

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Monkey Island 1 var mitt første spill. Senere fulgt opp med hele serien av de.

Dott og sam and max = kjempe spill. ser endelig kanskje lysere ut for fortsettelse på sam and max.

Et spill eg aldri har fått spillt skikkelig som irriterer meg, spillet Full Throttle. Tror det er kjempe bra, og spillet Under a killing moon. Spørst om de må skaffes inn igjen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...