Gå til innhold

[Løst] Et generlt spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du kan eventuelt få en moderator til å slette dem - bruk "Rapportér"-knappen.

 

Det hadde derimot vært en god idé om systemet autoslettet bildetråder fra Digit.no hvis man fjernet bildet og det enda ikke hadde kommet noen innlegg i tråden.

 

At autogenererte bildetråder ikke slettes hvis det har kommet svar synes jeg er helt riktig.

Lenke til kommentar

Nei, du kan eventuelt få en moderator til å slette dem - bruk "Rapportér"-knappen.

 

Det hadde derimot vært en god idé om systemet autoslettet bildetråder fra Digit.no hvis man fjernet bildet og det enda ikke hadde kommet noen innlegg i tråden.

 

At autogenererte bildetråder ikke slettes hvis det har kommet svar synes jeg er helt riktig.

Takkfor et kjapt svar.

Tror kanskje det er en liten misforståelse.

Jeg mente: Alle tråder som er startet av meg i Tilbakemeldinger Digit.no i Forumet.

Ikke Billedkritikk-emner.

 

RAK-foto :whistle:

Lenke til kommentar

Hei igjen

Angående sletting av egenstartede tråder (ikke i Billedkritikken)

 

Hva med å få muligheten til å slette tråden når og etter at man har markert den som løst?

Da har den jo egentlig ingen ting der å gjøre - tenker litt frem i tid - hvor man plutselig har en 30-40 sider hvor kanskje halvparten er Løste tråder?

 

RAK-foto :hmm:

Lenke til kommentar

Hei igjen

Angående sletting av egenstartede tråder (ikke i Billedkritikken)

 

Hva med å få muligheten til å slette tråden når og etter at man har markert den som løst?

Da har den jo egentlig ingen ting der å gjøre - tenker litt frem i tid - hvor man plutselig har en 30-40 sider hvor kanskje halvparten er Løste tråder?

 

RAK-foto :hmm:

Hva da når en har et "spørsmål/problem" og leter etter svar i tidligere tråder......Litt dumt å fjerne "løsninger" på ting og tang kanskje...? Unngår vel også en del "dobbelpostinger" når "svar" finnes allerede.... :hmm:

Har f.eks. sett at enkelte nye tråder som er startet har fått henvisning til tidligere tråder..... :cool:

Lenke til kommentar

Hvorfor slette trådene?

 

Det kan da være nyttig for andre å vite det som har vært diskutert slik at ikke samme spm kommer tilbake om og om igjen.

 

 

Hei igjen

Angående sletting av egenstartede tråder (ikke i Billedkritikken)

 

Hva med å få muligheten til å slette tråden når og etter at man har markert den som løst?

Da har den jo egentlig ingen ting der å gjøre - tenker litt frem i tid - hvor man plutselig har en 30-40 sider hvor kanskje halvparten er Løste tråder?

 

RAK-foto :hmm:

Hva da når en har et "spørsmål/problem" og leter etter svar i tidligere tråder......Litt dumt å fjerne "løsninger" på ting og tang kanskje...? Unngår vel også en del "dobbelpostinger" når "svar" finnes allerede.... :hmm:

Har f.eks. sett at enkelte nye tråder som er startet har fått henvisning til tidligere tråder..... :cool:

 

 

Som flere har beskrevet over - nei, man sletter ikke tråder i hytt og pine. Det er en Dårlig Idé.

 

Historikk er nemlig en Fin Ting.

 

Anbefaler også Digitere å kikke litt mer rundt i forumet - spesielt i Akam-foraene.

 

;) Hei alle sammen

Da forstår jeg - etter klare ordelag - at dette ikke kommer til å bli aktuelt i det hele tatt.

Da anser jeg denne tråden for løst.

 

RAK-foto :yes:

Lenke til kommentar

Da anser jeg denne tråden for løst.

 

 

Jepp, bare og slette tråden :)

 

Hvis man ikke føler seg vel med et svar man har gitt kan man redigere innlegget, mange som bare skriver "slettet" i redigerte innlegg.

Aberet er at man ikke får kontinuitet i tråder og ofte så forsvinner den røde tråden i posten også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...