Bjarnemann Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Hei. Har i løpet av de siste par-tre månedene hatt absolutt null følelse i deler av høyrehånden min. Nærmere bestemt et felt på ca 3x3 cm i øverste del av håndflaten min mot håndleddet mitt. Jeg er bare 19 år, tar ikke dop, og er ellers i relativt good shape. Men å mangle følelse i et område over så lang tid kan vel umulig være bra? Noen innspill?
Malvado Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Ta kontakt med lege bruker å være et bra tips. Om det er en rift i en nerve som har gjort deg mindre følsom der eller om du har et neurologisk problem i hjernen er ting som må undersøkes. I noen tilfeller så kan dette være et varsel på at noe ikke er som det skal og da er det greit å tenke litt over om du også har hatt andre mindre plager som for eksempel små rykninger på høyresiden eller lignende.
Bjarnemann Skrevet 7. september 2011 Forfatter Skrevet 7. september 2011 Takk for svar. Ved nærmere ettertanke har jeg slitt med å sove som jeg skal siden starten av Juni, og har i tillegg slitt med en halvsyk/hangslete/på felgen følelse i en drøy måned. Vet ikke hva det har med saken å gjøre, men jeg er ingen lege heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå