Gå til innhold

Tips til TV serie


Anbefalte innlegg

Trenger tips til TV serie.

Mine favoritter inkluderer The Office (US), The Big Bang Theory, Heroes og True blood. For tiden ser jeg på Boardwalk Empire, og det er helt greit, men ikke noe jeg gidder å se igjen. The Office har jeg sikkert sett 5-6 ganger (alle sessongene). Gleder meg til nye episoder av Office og Bing bang om 2 uker :)

 

Noen som har anbefalinger å komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker du The Office, tror jeg Parks And Recreation er noe du burde sjekke ut. Fra samme skaper som The Office, samt Rashida Jones som spilte Karen i The Office har en birolle. Serien har samme stil som The Office, med karakterene snakkende i kamera, men tar plass i rådhuset i en liten Amerikansk by. Jeg må innrømme at første sesong av serien ikke er så veldig bra (er bare 6 episoder i sesong 1 da), men sesong 2 og 3 er gull. På høyde med The Office i de tidlige sesongene, om kanskje enda bedre.

 

Anbefaler også Community, en annen komiserie om en kollokviegruppe som finner på mye rart tull, her også krever det litt tid for å komme inn i serien, men når man gjør det er det hysterisk morsom (hvis du ikke liker piloten, så sjekk ut episode 23 av sesong 1 - er garantert å like serien etter å ha sett den episoden). Det finnes 2 sesonger av Community.

 

Av spenningsserier tror jeg Fringe kan muligens passe hvis du liker litt sci-fi, handler om en gruppe etterforskere som må ha hjelp av en gal vitenskapsmann for å løse en rekke mystiske hendelser i verden. Serien er veldig episodisk i starten, men utover sesong 1 så ser man mer av det store bildet. Sesong 4 kommer nå til høsten. Har du forresten sett Lost? Hvis du ikke har det, er det også en serie som absolutt burde sees. En annen serie som jeg tror kan falle i smak er Game of Thrones, en fantasy serie som sendes av HBO samme kanal som sender True Blood :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...