Gå til innhold

Avast internet security: Får ikke lagt inn lisenskoden


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har en cd her med avast internet security. Instalerte det, og tastet inn produktnøkkelen jeg har. Så kom det en feilmelding om at programmet ikke klarte og akvitere trial.

 

Det jeg ikke skjønner er at nå kjører den i trial, enda jeg tastet inn lisenskoden under installasjon. Jeg kan velge og finne en lisensfil, men jeg har ingen lisensfil? Jeg har bare lisensen. Det er en gyldig kopi kjøpt over nettet.

 

Hvorfor får jeg ikke aktivert den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor gidde å kjøpe et antivirus som Avast. Uansett, det er det antivirusprogrammet som gir best alternativer og muligheter for å være gratis.

 

Det å kjøpe Avast gir bare ett par ekstra ting og tang som egentlig ikke er nødvendig.

 

Ting som du trenger, og som er gratis med Avast er boot scan, time scan, pc scan, system scan.

 

Jeg vil også råde deg å laste ned CCleaner, hjelper å fikse i programfeil osv.

 

Her er link til CCleaner : http://www.piriform.com/CCLEANER

Her er link til Gratis Avast : http://www.avast.com/en-no/index

 

Mitt endelige tips til deg vil være å levere tilbake Avast programmet du eventuelt har kjøpt. Last ned gratis Avast og CCleaner, (ccleaner er godt for cache-clean og register-reparasjon)

Endret av LUCKY777
Lenke til kommentar

Var ikke jeg som kjøpte det. Min mor kjøpte det på sin gamle maskin. Den døde kort tid etter, og da fikk jeg cd-en og lisenskoden. Nå som jeg har internet security lisens som fortsatt er gyldig så tenkte jeg at jeg faktisk bare kan bruke den til den går ut, og så fortsette med free edition.

 

I tilleg, så var ikke det svaret der til noe hjelp, da det ikke svarte på noe av det jeg spurte om, bare et svar med spørsmål om hva som var vitsen med og kjøpe det når det er bra gratis...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...