rvenes Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Beste feilmeldingen din? Her er min til no. Forstå den, den som vil! PS Det fønka rett etter på (trykka refresh, og feilen var av meg, ikkje hardware.no som url kanskje kan tyde på)
Papirpose Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Har ikke screenshot, men fikk følgende en gang: Critical error: No error found
Otacon Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Sjekk ut den feilmeldingen nederst i hjørne. Bare synd den er forminsket og jeg ikke finner orginal screenshotet. Det var en venn av meg som fikk denne mens han spillte Unreal-T på et lan for mange år siden. Den feilmeldingen var så syk at nesten alle folka på lanet måtte komme for å ta en titt. Meldingen (som ikke er så lett å se nå) dekket lekkert HELE skjermen.. Han kjørte litt liten oppløsing da, men uansett.. hoho;D
Golf Bag Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Jeg har fått den feilmeldingen som sikkert alle har fått.... har ikke screenshot. Det stod noe sånn som: Finner ingen diskett i C:, sett inn en diskett og trykk på OK. (Nei, det var ikke en datamaskin med bare diskettstasjon).
huf Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Denne er da god:(unnskyld formatet, men må nesten ha med hele da!)
AMD-guru #1 Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 "tastaturet er ikke tilkoblet, klikk på F1 for å fortsette" alle har vel fått den en gang, men den bør vel kanskje nevnes allikevel.
L.. Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Morsomste for meg var vel da: "Windows klarer ikke starte windows" bla bla ukjent feil. Trykk ok" Og alt funket noe lunde etterpå.
d_stenvig Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Denne er sikkert veldig kjent, og 100% forstående for mange.. Men jeg syns den var litt gøy siden jeg ikke visste hva den betydde, eller hva konsekvensene ble.. Du kan jo tenke deg til hva jeg tenkte:) "Dumper fysisk minne" 1% 2% osv... trodde pina hardisken skulle dø
huf Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Denne er sikkert veldig kjent, og 100% forstående for mange.. Men jeg syns den var litt gøy siden jeg ikke visste hva den betydde, eller hva konsekvensene ble.. Du kan jo tenke deg til hva jeg tenkte:) "Dumper fysisk minne" 1% 2% osv... trodde pina hardisken skulle dø Like god hver gang den der!
AMD-guru #1 Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Denne er sikkert veldig kjent, og 100% forstående for mange.. Men jeg syns den var litt gøy siden jeg ikke visste hva den betydde, eller hva konsekvensene ble.. Du kan jo tenke deg til hva jeg tenkte:) "Dumper fysisk minne" 1% 2% osv... trodde pina hardisken skulle dø hehe, slår alltid ann den der, blei livredd første gangen jeg og
Papirpose Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 Jo, kom nettopp på en til jeg fikk en gang. Husker ikke programmet dog: "[program] was unable to contact technical support. Please contact technical support"
Alastor Skrevet 6. august 2003 Skrevet 6. august 2003 har en fin en jeg fikk engang. Dreiv på med noe rare greier i Windows Media Player, da følgende feilmelding dukket opp: "DET HAR OPPSTÅTT EN INTERN" "JA" NEI" Trykka ja jeg, hehe..gikk heldigvis bra
Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Mine: Høyreklikk->lagre som f***ings 50megs.com
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Skrevet 8. august 2003 Unnskyld størrelsen, men ei fin feilmelding er det i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå