Gå til innhold

[Løst] CS5 til halv pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet tilbud.

Hvordan får man Norge i dropdown menyen?

Eller er det kun Download versjon ?

 

Får opp at adressen in er registrert " på " Norge..

Finnes det fiks?

 

Tør jeg ikke svare på,men skal se på det;)

Får ikke Norge i dropdown menyen,men prøvde med shipping og ser ut som prisen er den samme..ja skal ikke påstå det 100% da jeg ikke gikk videre,med bestillingen.Tenker da på kostnader ved sending.Men om en velger download versjonen er det jo bare å lagre programmet på ett annet media for senere bruk..dvd eller en ekstern disk feks.

Men tenkte kanskje om en besøkte adobe Norge og sjekket prisen der,men lite trolig det tilbudet ligger der.Sjekket med adobe Norge,og der ligger prisen på drøye 10000kr;(

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

Spørs om ikke vi vil få problemer med å betale med et norsk kredittkort

Hvor man henter fra har ingen betydning, men man får ikke brukt norsk kredittkort på Adobe sin USA-webshop. Det er samme version og innhold, så kan laste ned trial utgave også... alt fungerer finfint om man legger inn gyldig key uavhengig av om man har kjøpt i USA eller europa/norge
Referanse

 

Mulig å omgå med Paypal kansje eller ikke?

Lenke til kommentar

Spørs om ikke vi vil få problemer med å betale med et norsk kredittkort

Hvor man henter fra har ingen betydning, men man får ikke brukt norsk kredittkort på Adobe sin USA-webshop. Det er samme version og innhold, så kan laste ned trial utgave også... alt fungerer finfint om man legger inn gyldig key uavhengig av om man har kjøpt i USA eller europa/norge
Referanse

 

Mulig å omgå med Paypal kansje eller ikke?

 

har betalt mye med kreditt kort fra usa og aldri opplevd att det har vært ett problem...det jeg har gjort da er og hatt litt is i magen og ventet til valutaen har talt til min fordel..USD 299 kan bli billigere i NOK om en tør gamle litt,men kan slå andre veien også..men er da snakk om hundre lapper og ikke tusenlapper;)

 

Det er vel bare å skaffe seg en jetcarrier-adresse og sende via den. Gjorde dette med Silver efex pro 2 og det funka som hakka møkk

 

Kjøpt Nik HDR pro,og hadde det i postkassen etter 4 dager;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...