Gå til innhold

ASUS G74SX tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No har eg en kunshan P170, men er det noen av dere med Asusen som har 3D skjerm og Nvidia skjermkort?

eg klarer og spille , spill i 3D, for da bare enabler eg 3Den før eg går inn i et spill.

men hva program bruker dere til å se film med? og ka type filer laster dere?

Har prøvd å lest på nettet men blir bare mer frustrert jo mer eg leser, så kansje noen her kan hjelpe meg?

Skrevet

Fikk det til, kjøpte cyberlink dvd program :)

rart med det, før lasta eg ned alt gratis men no liker eg å betale for alt :)

Skrevet

Vurderer å kjøpe denne etter at min GX660R tok kvelden for tredje gang...nå gidder jeg ikke levere den inn mer.

Kan noen fortelle meg hvordan den presterer i WoW, BfBc2, crysis 2, og gjerne BF3 beta? Helst da med 1600 x 900 (dersom dette er en god oppløsning for skjermen da)

Gjerne legg til om dette er overklokket eller ikke :)

Takker for svar.

Skrevet

Vurderer å kjøpe denne etter at min GX660R tok kvelden for tredje gang...nå gidder jeg ikke levere den inn mer.

Kan noen fortelle meg hvordan den presterer i WoW, BfBc2, crysis 2, og gjerne BF3 beta? Helst da med 1600 x 900 (dersom dette er en god oppløsning for skjermen da)

Gjerne legg til om dette er overklokket eller ikke :)

Takker for svar.

Drar WoW på absolutt høyeste grafikk + DirectX 11 1920x1080 rundt 60fps, Crysis 2 1920x1080 på medium grafikk helt fint, kan dra på max grafikk 1380x768 med ca. 60fps. Har ikke prøvd BfBC2.

Vil anbefale å kjøpe en med 1920x1080 oppløsning,ganske merkbar forskjell. Laptopper kan(burde) ikke overklokkes. :)

Skrevet

Jeg har hatt denne i snart en mnd. nå, og er kjempefornøyd! Helt suveren maskin! Alt hva jeg kunne ønska! Jeg har denne versjonen:

Asus G74SX

Jeg kjøpte også en Tagus XL Sekk til maskina. Den får akkurat plass.

Skrevet (endret)

Ser ut til at Dustin har fått inn Asus ROG sekken:

http://www.dustinhome.no/asus-rog-shuttle-17-black-red/product/5010602378

Asus G74SX 17.3"

B x D x H= 420 mm x 325 mm x 62 mm

ASUS ROG SHUTTLE 17"

B x D x H= 290 mm x 30 mm x 490 mm

Passer den'a? (._. )

EDIT: Vent nå litt.. Når den ligger i sekken blir bredden til høyden, dybden til bredden og høyden til dybden... Pluss at høyden blir feil siden det er med skjermen oppe.. Skjønner...

Asus G74SX 17.3"

B x D x H = 325 mm x ??? mm x 420 mm

ASUS ROG SHUTTLE 17"

B x D x H = 290 mm x 30 mm x 490 mm

Jeg er stolt av dette innlegget... :wee:

Endret av Vent180dager
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Ser ut til at Dustin har fått inn Asus ROG sekken:

http://www.dustinhome.no/asus-rog-shuttle-17-black-red/product/5010602378

Asus G74SX 17.3"

B x D x H= 420 mm x 325 mm x 62 mm

ASUS ROG SHUTTLE 17"

B x D x H= 290 mm x 30 mm x 490 mm

Passer den'a? (._. )

EDIT: Vent nå litt.. Når den ligger i sekken blir bredden til høyden, dybden til bredden og høyden til dybden... Pluss at høyden blir feil siden det er med skjermen oppe.. Skjønner...

Asus G74SX 17.3"

B x D x H = 325 mm x ??? mm x 420 mm

ASUS ROG SHUTTLE 17"

B x D x H = 290 mm x 30 mm x 490 mm

Jeg er stolt av dette innlegget... :wee:

TL;DR

Skrevet

jo tro meg, det krever mer en du tror. på min gamle stasjonære lagga det uansett hvilken seting jeg hadde det på:( å den klarte jeg å dra crysis 1 på high:P

Skrevet

jo tro meg, det krever mer en du tror. på min gamle stasjonære lagga det uansett hvilken seting jeg hadde det på:( å den klarte jeg å dra crysis 1 på high:P

Spilt det helt makset 1920x1080, både Sims 3 og Sims Medieval maskinen ble knapt varm :thumbup:

Skrevet

Spilt det helt makset 1920x1080, både Sims 3 og Sims Medieval maskinen ble knapt varm :thumbup:

konge!!!:D og hvilken version av pcen har du?:)

Er det forresten slik at du må sette på sånt overclockting(vet ikke helt hva det er) for å spille? eller er det bare vis du vil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...