Gå til innhold

Begynne med fotball igjen, hvilken divisjon?


Quaric

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har vel egentlig det samme spørsmålet bare fra Trondheim. Forskjellen er dog at jeg ikke har spilt fotball i hele mitt liv, og utviklet først i år sansen for fotball. Selv syns jeg det hadde vært gøy å spille fotball bare for å ha en god grunn til å trene annet enn å "løpe løypa bittelitt raskere". Tror fotball kunne vært en god motivasjon her, men føler jo helst jeg bør finne et lag som ligger på samme nivå som jeg gjør - helt nederst.

 

Du sier snakke med klubber? Jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg finner tak i dem engang, hvor mange divisjoner er det egentlig?

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig det samme spørsmålet bare fra Trondheim. Forskjellen er dog at jeg ikke har spilt fotball i hele mitt liv, og utviklet først i år sansen for fotball. Selv syns jeg det hadde vært gøy å spille fotball bare for å ha en god grunn til å trene annet enn å "løpe løypa bittelitt raskere". Tror fotball kunne vært en god motivasjon her, men føler jo helst jeg bør finne et lag som ligger på samme nivå som jeg gjør - helt nederst.

 

Du sier snakke med klubber? Jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg finner tak i dem engang, hvor mange divisjoner er det egentlig?

I Norge har vi 5 9 divisjoner (ihvertfall, ble plutselig usikker på om det var flere). Det nærmeste lokale laget hvor jeg bor er f.eks i den dårligste 5 divisjon, men ambisjonene til de som spiller der er kun å ha det gøy. Og er selvsagt kun lokale folk som stort sett er naboer med hverandre som er på laget.

 

Her finner du en oversikt over idrettslag i Trondheim. Der har de en egen kategori for fotball :)

Det aller mest kurrante ville selvsagt vært å finne det laget som ligger nærmest deg, geografimessig.

 

Edit: Ang divisjonen. Takk til Hanske :)

Endret av Samara
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...