Jan-Vidar Bakker Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Føler meg jaktet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Herlig bilde - fokus akkurat der den bør være. Eksta tøft at søle og vann-sprut har kommet med, gir enda mer liv i bildet. Får virkelig følelsen at den flyr i mot deg, bra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Glimrende, du fikser det igjen. Oser av fart - godt komp også. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Fantastisk flott for et utrykk fart og liv i bilde Lenke til kommentar
Engvik Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Pent teknisk foto Jan Vidar fartsfullt på alle måter! skarpheten sitter akkurat der den skal! Noe jeg også forventer fra den kanten! Hyggelig å se bilder fra deg igjen. Mvh Engvik Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 29. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Takk for tilbakemeldingene alle fire. Lenge siden jeg har sett noen bilder fra deg og Marius:) Lenke til kommentar
bluejayphoto Skrevet 23. november 2013 Rapporter Del Skrevet 23. november 2013 utrolig bra skarphet på fjeset hans! ser lite til høy iso i dette bildet altså. ser klart og fint ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg