Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Brudd med kjæreste - beste måte å komme ove det - fortsette med kontakt eller bryte kontakt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går bort med tiden, det letteste er å ikke holde kontakt! etter det jeg har erfart! Heng med kompiser å prøv å lev livet normalt, det er tungt og jævlig i starten, men med tid gror sår!

 

Og jeg prøvde å holde kontakten med min første eks, det gjor ting bare værre, så anbefaler å ikke ha kontakt! men helder gjennoppta kontakten etter en good stund og etter at dere har komt over hverandre, jeg har i disse dager kontakt med henne av og til, og det har funka greit. Men etter ett brudd vil kontakt bare gjøre ting mye værre!

 

Men alt i alt, er det opp til deres vurdering å bestemme angåande kontakt.

 

Og anbefaler at du holder deg i skinnet med å kysse og knulle rundt på andre jenter i starten (selv om mange mener at "det er det beste") det skaper bare en jævlig stemning mellom dere, og ja. Dere har slått opp, men det sårer bare eksen! Bare tenk deg om eksen hadde gjort det mot deg rett etter dere hadde slått opp!

 

Så prøv å lev livet normalt, bruk mye tid med venner og familie prøv egentlig å ikke vær så mye alene, da går tiden til tenking på evt feil og slikt. Så heng med venner og familie og la tiden gå, det går over ettervert! Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe problem med å holde kontakten såfremt at begge er enige om at forholdet ikke er liv laga og at man i enighet har terminert det. Dessverre så pleier det ikke å være sånn. Hvis en av partene(ev.begge) fortsatt har følelser for den andre, så vil det mest sannsynlig bare gjøre vondt værre.

 

I mitt brudd ble jeg og eksen enig om å holde kontakten fordi vi tross alt var gode venner før vi ble kjærester. Vi snakket en del om hva vi måtte ta hensyn til i forhold til hverandre og alt det derre. til tross for dette gikk alt til helsikken, og vi er pr.idag ikke venner i det hele tatt...

 

Jeg ville holdt en så total avstand så mulig, også kan dere ta opp igjen vennekontakten etterhvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...