Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Laserbehandling i ansikt


Sports-Dude

Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt å fjerne noen arr etter tidligere kviser i ansiktet, og lurte på om noen har vært borti behandlinger som bruker laser for å fjerne disse arrene?

 

Noen som vet over hvor lang tid behandlingen tar, og hvor mye det evt koster?

Bør man først gå til fastlegen sin, for så å få evt anbefalninger om eksperter der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg skal gå gjennom en slik behandling nå i høst, og har fått en del info rundt det;

 

Du bør være helt kvisefri når behandlingen starter, og behandlingen vil gå over en lengre periode, hvor du gjerne må gjennom 3-4 behandligner. Du kan ikke ha kviser i perioden, da dette ødelegger behandlingen, som er dyr. Du skal også være kvit i huden, av en eller annen grunn jeg ikke helt skjønte:p

 

Dersom du fremdeles har kviser må du derfor gjennom en lengre periode med sterke medikamenter, men dette varierer selvsagt fra person til person, og fra grad av alvorlighet. Personlig har jeg nå gått på sterke medikamenter i ca 6 mnd, og skal inn til ny vurdering nå i høst. Jeg vil anbefale å gå gjennom en hudspesialist, som du blir henvist til av din fastlege, ettersom størtsedelen av behandlingen da blir dekket, fremfor å ta det på en privatklinikk, da dette fort kan komme opp i 20-25 000,- .

 

håper det va til hjelp:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...