Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg ser ut som en baby...19 år.


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hoppla! Jeg har ett problem og det er at jeg ser ut som en baby i fjeset. Ble oppmerksom på det for noen måneder siden da en kompis sa det bare som en spøk. Ja, jeg ser ut som en baby. Rund i ansiktet, helt glatt hud osv. Derfor har jeg alltid kinnskjegg, litt bart og skjegg på haka. Da ser en god del eldre ut. Har også briller, så jeg ser kanskje ut som en 16 åring. Det er jævlig irriterende og flaut.

Bortsett fra at jeg har fått skjegg og briller så ser jeg ut som jeg gjorde da jeg var 2-3 år gammel...

 

Er det noe jeg kan gjøre med det? Er en gutt på 19 år :)

 

Postet av anonym: c89284e80d262606be501091e433aa1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hårsveis som utfyller ansiktet bedre og evt ny klesstil om det også skulle hjelpe. litt vanskelig å gi svar uten bilde av deg.

 

Jeg kler meg ikke i ungdomsklær. Går oftest i rutete skjorte, stripete genser, feltskjorte osv. Har alltid en brun jaktvest i fleece over disse plaggene. Svarte skinnsko og adidas-bukse. Så jeg kan ikke påstå at jeg kler meg særlig ungdommelig...

 

Bilde har jeg ikke lyst til å laste opp, da jeg er 99% sikker på at jeg blir igjenkjent av noen.

/TS

 

Postet av anonym: c89284e80d262606be501091e433aa1d

Lenke til kommentar

Jeg er 19 år, og har fått hørt flere ganger når jeg har vært ute på byen at jeg ligner på en baby :D Er litt babyface, har beskjeden skjeggvekst og er litt rund i kinnene, men så lenge jeg får damer så klager jeg ikke (sikkert morsinstinktet som slår inn) :)

 

EDIT: Men kan ikke si at jeg ligner på meg som 2-åring da, men du kan jo ikke være så ekstremt babyface?

Endret av jdmik
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har selv et sånt ansikt, og har til og med ikke skikkelig skjeggvekst! 22 år forresten.

Hjelper mye med å style opp håret litt og klesstil.

 

Men som sagt, så og si umulig hjelpe noe mer uten bilder. Du kan evt sende bilder på pm til noen av oss "fremmede".

 

Tror dog du overdriver litt mye, da du sier som en 2-3åring. Kan fort se ting ekstra godt når andre påpeker ting :p

 

(ps. har ei "god" venninne som bare kaller meg valpen evt snørrungen :p)

Lenke til kommentar

Joda. Du gir TS beskjed om å slanke seg, og når jeg sier jeg er tynn sier du at det kan være man ikke har klart å gå ned i ansiktet, så jeg ville legge til at jeg alltid har vært tynn.

 

 

Jeg vil råde TS til å bare leve med at du har litt rundt ansikt i stedet for å prøve å skjule det på forskjellige måter. Så lenge det ikke er så ekstremt at folk viker fra deg så er det vel ikke noe stort problem? Tenk heller på at du kunne ha manglet en arm e.l i stedet, det hadde vært litt mer problematisk enn å ikke ha Hollywood-ansikt.

Lenke til kommentar

Jeg er selv veldig tynn, så det trenger ikke å være årsaken.

 

Da er det på grunn av at du ikke har klart å gå ned i fjeset. Det som gjør at fjeset ditt ser ungdommelig ut er som regel på grunn av mer fett i fjeset, det er gjerne derfor tynne mennesker ser sååå mye eldre ut enn det de faktisk er i mange tilfeller.

 

 

Får du ikke med deg det jeg skriver?

 

"Da er det på grunn av at du ikke har klart å gå ned i fjeset."

 

Skjønner godt hvorfor Naiits reagerer. Får du med deg hva du skriver?

Endret av JeepersCreepers
Lenke til kommentar

Mitt råd blir å gå til en frisør, gi ham eller henne frie tøyler med inspirasjonen at du vil se voksnere ut. Utenom det bør du lene deg tilbake og glede deg til du blir 40, og alle sammen svermer om deg fordi du har klart å beholde det ungdommelige utsendet. 8D

Lenke til kommentar

Jeg er selv veldig tynn, så det trenger ikke å være årsaken.

 

Da er det på grunn av at du ikke har klart å gå ned i fjeset. Det som gjør at fjeset ditt ser ungdommelig ut er som regel på grunn av mer fett i fjeset, det er gjerne derfor tynne mennesker ser sååå mye eldre ut enn det de faktisk er i mange tilfeller.

 

 

Får du ikke med deg det jeg skriver?

 

"Da er det på grunn av at du ikke har klart å gå ned i fjeset."

 

Skjønner godt hvorfor Naiits reagerer. Får du med deg hva du skriver?

 

Hva er det som er så uforståelig med det? Du kan være tynn ellers men ha bollekinn som gjør at du ser yngre ut, og for å få minimert disse så må du gå ned i vekt. Så enkelt er det. Ellers så tar gjerne dop knekken på dem også, men det er ikke å anbefale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...