Gå til innhold

BK: The dog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et spesielt hundeportrett. Vanligvis blir ikke bilder ovenfra og ned så bra, men det er jo nettopp det som gjør dette bildet spektakulært. Ville klonet vekk det som kommer fra øyekroken.

Skrevet

Synes Erik egentlig har nevnt det som bør nevnes, det er i mine øyne et godt bilde. Sentreringen og vinkelen gir en effekt som forsterkes fordi objektivet ditt gir en "swirly bokeh", du ser det på hvordan områdene/grusen som er utenfor fokus oppfører seg. Lurer derfor på hvilket objektiv du brukte, Helios 58/2?

Skrevet

Morsomt og anderledes hundeportrett, med et artig uttrykk. :D Ville ha skarpet opp hundens hode noe mer, og litt ekstra i fokusområdet - det blir litt uskarpt i mine øyne. Litt klonearbeid ville også gjort susen - kvisten som du nevner, og det lyse fra øyekrokene. :)

Skrevet

Tusen takk for nyttige tilbakemeldinger :-). Jeg er enig i at jeg kunne klonet bort både det fra øyekroken og kvisten.

Tjernshaugen: Objektivet jeg har brukt er rett og slett et Nikkor 18-55mm, som fulgte med kameraet da jeg kjøpte det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...