Tronuk Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Hei! Jeg skal kjøpe ny TV til rommet mitt. Jeg har bestemt meg for å kjøpe 32" flat-tv. Prisklassen min ligger på alt under 3500 ca. TV'en skal brukes til å se film via HDMI fra PC'en min, samt Playstation 3-spilling. Er viktig for meg at TV'en har god lyd. Jeg kom over en TV på nettet jeg syntes var aktuell. Noen meninger om denne ? Hvis dere har noen andre forslag vil jeg mer enn gjerne lytte! På forhånd takk! Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Du kan jo kjøpe en billig 32" flatskjerm, og bruke resten av budsjettet til å kjøpe et billig surround-anlegg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Denne evnt.. http://www.elkjop.no...cd-tv-42pfl3606 Men husk at frakt på slikt koster endel...burde regne med alt fra 300-800kr i frakt...varierer fra butikk til butikk...om du skal kjøpe online vel å merke. EDIT: Bah...var jo 42" det der...ja ja..om du har plass så er det jo like greit. Og bra lyd kan du bare glemme i slike billig skjermer....tilogmed dyre skjermer har elendig lyd somregel. Endret 23. august 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Tronuk Skrevet 23. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Denne evnt.. http://www.elkjop.no...cd-tv-42pfl3606 Men husk at frakt på slikt koster endel...burde regne med alt fra 300-800kr i frakt...varierer fra butikk til butikk...om du skal kjøpe online vel å merke. EDIT: Bah...var jo 42" det der...ja ja..om du har plass så er det jo like greit. Og bra lyd kan du bare glemme i slike billig skjermer....tilogmed dyre skjermer har elendig lyd somregel. Ja kunne nok fått inn en 42", så for meg 32" i utgangspunktet. Et spørsmål, hvor viktig er oppløsning på en TV som hovedsaklig skal spilles på? Er det slik at bildet blir veldig mye "kjipere" om man ikke har full HD oppløsning (1920x1080)? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Du skal spille konsoll på den ikke sant? Isåfall så er spill via konsoll i 99,9% i alle spill i 720p, altså ikke full HD. Et tv som er merket som HD Ready vil holde for deg da. Og når skjermene er under 50" så skal det godt la seg gjøre å se noe vesentlige forskjeller på bilde fra 1080p til 720p. Men ser jo at det er full HD på den skermen..så da har du full pupp uansett. Og om du skal koble pc på den så får du 1920*1080 og det er det som er normalt å spille på via pc idag så det er en god match det her slik. Og så er det Philips, dem leverer over jevnt bra kvalitet og skulle du være missfornøyd så har Elkjøp 30 dagers full retur rett uten noen spørsmål. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Det var gratis frakt på denne tven når jeg bestilte den fra Lefdal Du kan se hva jeg har skrevet om tven i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå