Gå til innhold

Jeg har aldri hatt kjæreste


melankonisk

Anbefalte innlegg

Jeg har vært forelsket masse ganger

Første gang jeg var forelsket var jeg bare 9 år

 

Alle gangene jeg har spurt har jeg fått Nei

noen ganger har jeg vært 5-6 år forelska i samme personen det har skjedd minst 3 ganger

uten at det hjalp noe for meg er kjærlighet ikke annet enn smerte

Idag er jeg over 30 år og har aldri hatt kjæreste

One night stand og slikt joda så er jo ikke munk heller :)

 

Men det er så trist og se kjærester kysse på gata da tenker jeg nei slik skjer aldri meg

Jeg er en veldig sjenert gutt så jeg sier nesten aldri til noen jeg er forelska

Før var det slik at jeg gjorde tabben å fortelle alle vennene til jenta jeg var forelska før jeg sa det til henne.

 

Så sluttet jeg med det og noen ganger lot jeg bare være å si fra og jenter jeg var forelska i viste ikke om det.

det har vært et par ganger jeg har sagdt det til en jente men blitt blankt avist.

 

Det verste er vist jeg forelsker meg i en vennine får hun rede på jeg er forelska i henne

avslutter hun vennskapet og skyr meg (Det har skjedd hver eneste gang med forskjellige jenter)

 

Så om meg selv

Mestparten av det jeg skrev her skjedde når jeg var yngre og Slank

 

Men med tiden ble jeg bare mer og mer deprimert.

Engang når jeg ble forelska i noen kopierte jeg klestilen dems (mye farger) idag vet jeg at det var ikke så lurt.

 

Men ting skulle bli enda verre.... Jeg vil ikke si hvor jeg bor men etter jeg begynte med den nye klestilen begynte Alle i byen å se ned på meg

Jeg kunne høre de snakket ting som "Der går dophuet, Der er Gærningen" osv....

Selv har jeg aldri brukt stoff men det var nok klestilen min.

 

Desverre skulle det vise seg at det ville ta over 5 år før det begynte dabbe av når nye generasjoner vokste opp

men noen ganger kan jeg høre litt latter bak min rygg

 

Dette siste Har vært et helvete og jeg tror faktisk ikke noen er istand å takle noe som dette

Å bli sett ned på av en hel by av masse folk du ikke kjenner føltes fryktelig .

Jeg ble helt nedbrutt.....

 

Det er bedre nå selv om traumaet er der enda (Og nei jeg har ikke skiftet by selv om jeg vet det ville hjulpet)

 

Så først dette med depresjonene fra forelskene , så heksejakt fra hele byen på meg

 

Men det er heller ikke de eneste problemene.

 

Grunnet kjærlighetsorgen og heksejakten begynte jeg å drikke mer Sprit enn vanlig og spise mer

Dette gjorde at jeg la på meg og ble det man kaller ganske så lubben

 

Et annet problem er om jeg heldig at noen vil flørte med meg til tross for kropsvekta så snart jeg åpner munnen løper de sin vei

Jeg har Nemlig gule tenner fordi jeg har en sykdom kalt periondittis eller noe slikt...

sykdomen er slikt at tenna blir gule og det blør fra hoven tannkjøtt... med årene rammler tenna ut.

 

Siden ikke jeg har så god råd kan jeg heller ikke få implantert nye tenner og må leve med dette helvete.

 

Jeg har også de siste årene et slags potens problem (vanskelig forklare men etter en one night stand så fikk jeg noe kløe,rødt utslett og svie når jeg gikk på do)

så hadde jeg massevis av random symtomer de verste var og er en kraftig reduksjon på det jeg føler under sex, føler nesten ingenting under klimax med annet stimulasjonen varer i minst 5 timer....

Vil helst ikke fortelle så mye men har hatt dette i over 5 år og går ikke til legen fikk nok skrekk da jeg gikk der første gangen

Da fikk jeg vite at jeg som gutt hadde vaginittis og dette kunne legen vite uten å undersøke meg uten urolog fordi og jeg siterer hva han sa "Jeg er Gud"

når jeg fortalte om mine One night stand ropte legen på sykesøstra "Kom å hør han har hatt en elsker"

 

Jeg følte meg direkte krenket og gikk ikke mer til lege (Det var veldig dumt og det angrer jeg på nå)

Jeg tør egentlig ikke gå nå heller for symptomene er så mange at jeg vet ikke hvor jeg skal starte engang.

I det siste har det forverret seg nå får jeg smerte i Albuen, ryggen og bakhodet under sexsuell stimulering.

 

Jeg har heller ikke hatt Sex på minst 10 år grunnet dette problemet samt fedme og heksejakt problemet.

 

I tilegg grunnet høyt forbruk av sprit for en del årsiden har jeg en del mageproblemer

 

Så kort resumert:

Jeg sliter med utsendet som Fedme og Gule tenner

Kan ikke nyte alt maten jeg liker grunnet mageproblemene (får vondt i spiserøret og må ta tabletter før og etter maten)

Kan ikke nyte sexslivet som normalt (selv om ønsket er der enda)

 

Jeg føler liksom at jeg dør mer og mer sakte......

 

Ja det høres kjipt ut det jeg skriver men jeg måtte bare få det ut.

 

Jeg vet jo at jeg kan forsøke slanke meg (men er ikke lett grunnet depresjonene)

men hva hjelper det når ingen jenter vil date meg fordi jeg har gule tenner....

 

Og om jeg så skulle greie få en kjæreste kan jeg ikke spise hva jeg vil uten mageproblemer

og ikke ha normal sex uten problemer

 

Ta fra en mann Sexen og fyll han med depresjon, problemer med helse og utsendet, få en hel by å baksnakke han grunnet en klestil han hadde en sensommer, og gi han aldri en kjæreste, Fyll han med masse ensomhet og lav selvtililtt Og du har snart ikke et menneske igjen.

 

Dette er mitt liv i et nøtteskall

 

Jeg har uhyre stor toldmodighet men det er så uhyre masse problemer på alle kanter.

 

Jeg håper det blir bedre i fremtiden men da er jeg vel gammel og får en gammel kjæreste som jeg ikke klarer like fordi jeg aldri selv har nytt å ha kjæreste verken i barndommen, ungdommen og snart i mansalderen

 

Tar gjerne imot råd.

 

PS:

Tenk litt over før du komenterer på denne tråden er ikke lett å gå gjennom alt dette

 

PS2:

Har ikke peiling på hvor gammle dere er her på forumet

håper det er plass for en i min alder her også

Endret av melankonisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her på forumet har vi brukere i alle aldere, så du må bare føle deg velkommen!

 

Har du vurdert nettdating? Det kunne høres ut som noe du kunne likt, og så kan du møte noen utenfor ditt område som ikke har mulighet til å dømme deg etter disse ryktene du snakker om.

 

Om jeg var i dine sko, så ville jeg kuttet ut all drikkingen, da dette bare forverrer depresjonen. Så ville jeg kommet meg bort fra det gamle stedet der mange av dine problemer har sine røtter. Kjærligheten kan du enten finne gjennom en evt. jobb, eller så kan du som sagt prøve deg på nettdating.

Lenke til kommentar

Ja nettdating er jo en mulighet men jeg kjenner ikke så mye til datingsteder og de jeg har vært innom ville ha betaling føler meg bedre når jeg kan snakke på internet med damer

 

Det med drikkingen så har jeg redusert kraftig og har bestemt å ikke drikke sprit

jeg har begrenset det til et par kalde øl når jeg er ute da jeg føler det gir en middertidlig glede og hjelper meg så lenge jeg ikke tar for mye.

Det føler jeg er nødvendig forløbig allefall inntil jeg begynner med slanking

 

Siden jeg ikke røyker, tar narkotiske stoffer, medisiner mot depresjon eller noe slikt

så føles det bra å ta et par øl en gang i blant gir meg en liten pause fra mine hverdagslige problemer

 

Ellers takker jeg for alle gode råd.

hvis du vet om noen bra nettdating sted som du kan bruke uten å ha norsk IP så si gjerne ifra.

men må være noe der ikke tar betaling.

Endret av melankonisk
Lenke til kommentar

Med nettdating kan legge deg ut omtrent som en bilannonse med både styrker og skavanker, det kunne være greit å bare legge alle kortene på bordet på den måten. Det finnes tross alt kvinner som også har helseproblemer de skammer seg over der ute, og som tenker på samme måte som deg. Men; du kan ikke gå rundt og være nedstemt, for det er det ingen som blir tiltrukket av. Husk at du tross dine problemer fortsatt har et bedre liv enn svært, svært mange mennesker på denne planeten.

Lenke til kommentar

Gå til en annen lege, du må til legen med magegreiene dine. Har selv hatt masse betennelse i magesekk og spiserør, dette kan ta helt av og bli sår igjennom magen og/eller spiserøret, dette er kjempealvorlig og som regel ganske lett å fikse med medisiner.

 

En annen ting som sikkert høres helt håpløst ut er at du burde starte trene, prøv å få et møte med NAV lokalt der du bor og spør om de har noe tilbud for trening, da kan du, om de har noe tilbud, trene sammen med andre som sliter med ting eller hvertfall så satt opp en eller annen løsning så du kommer deg litt på beina igjen.

 

Tredje tanke fra meg er at du ikke er verdens sentrum og langt færre bryr seg enn du tror om ting man har gjort. husker feks du hvem som gikk i hvilke klær en sensommer for 5 år siden? så lenge du ikke gikk i tett ettersittende latex fra toppen av hode og ned til føttene tror jeg svært få bryr seg noe særlig. Tror mange har gått i merkelig klær fra tid til annen, dette er en del av å finne sin identitet og ikke unikt for deg.

 

Fjerde tanke: nettdating, bra, har drevet med dette selv og fant meg en fantastisk kjæreste som jeg bor sammen med og har 2 barn med nå. Man kan snakke med mange folk og man "møter" de i edru tilstand, jeg er ikke sjenert selv, men kan se fordelen med nettdating for de som er det. Bare vær så ærlig som du klarer og ikke sats på at man finner den rette med en gang :)

 

lykke til!

 

EDIT: finn noe positivt, når man er deprimert er det lett å huske alt som er negativt, du må prøve komme deg ut av sirkelen, for meg var det trening som hjalp

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...