Gå til innhold

Asus EEE pad, start apps.


eiriktb

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Etter å ha irritert meg lenge over Ipaden, får jeg en Asus EEE pad fra komplett idag.

Har lest og surfet litt rundt, og har funnet ut at jeg trenger noen tips fra folk med erfaring. Det jeg er på jakt etter er noen oppstartsapps for en boxfresh honeycomb-tablet.

 

1. Browser. Har lest litt rundt og ser en del klager over at den innebygde browser oppfattes som mobilbrowser av noen websider. Og med den ganske bra oppløsningen på paden høres det unødvendig ut. Finnes det bra alternativer?

 

2. Picasa. Bruker en kjekk app på Ipad for å se på mine Picasa webalbums. Alternativ til android?

 

3. Airvideo-clone. Finnes det?

 

4. Beste remote desktop app for padden?

 

5. Videoavspiller. Som tar både xvid og mkv?

 

6. Dreamboxapp? For streaming av video fra dreambox.

 

7. Beste ebokleser?

 

8. Annet jeg bør sjekke ut? Skype? Spotify?

 

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. dolphin hd er et brukbart alternativ

2. dunno

3. prøvde å finne airvideo klone til transformern, men fant ikke et bra alternativ. fins flere som streamer fra vlc og lignende, men er knotete å sette opp. så ga faen i det. kopierer bare til minnekort nå.

 

4. teamviewer er fin og gratis. splashtop hd er også et alternativ, men koster rundt 50 kr. denne kan streame video og lyd

5. syns Diceplayer er den beste jeg har prøvd hittil. Og slukker skjermen når den er koblet til HDMI. Det gjør ikke de andre. Er den beste MKV-avspilleren, men er ikke helt der enda.

6. dunno

7. Amazon kindle?:)

8. spotify funker heller dårlig på honeycomb.

Lenke til kommentar

1. Opera Mobile / Dolphin HD

 

7. Aldiko / Laputa e.l

 

Andre must-haves for meg er CircleLauncher, ReaderHD (RSS), Plume (Twitter), SeriesGuide, SplashTop HD, Nesoid, Snesoid, uae4droid, Thinking Space, Chrome to Phone, Perfect Viewer (tegneserier) oooog Death Worm!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...