Gå til innhold

Teaser: Dota 2 (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The International kommer til å bli sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt!

Jeg har ikke engang spilt Dota og gleder meg til Dota2, spesielt liker jeg at det ikke ser for mye ut som Hon og ikke for mye som LoL, da basert på beta screenshots som egentlig ikke har noe å si, bare måtte nevne det.:p

Sand king ser sjuk ut.:D

Lenke til kommentar

Helt ekstremt hvor dårlig gjennomført dette er. Jeg skjønner "greia" med å gjennomføre en stor turnering med alle topplagene før spillet er lansert for å vise at dette virkelig er oppfølgeren til DOTA, men at de gidder å vise fram en versjon som lagger over LAN synes jeg er sjokkerende.

 

Det har ikke kjempemye å si, spillet får nok godt med publisitet og kunder uansett, det virker bare ikke kjempeappelerende på meg når de henger så langt bak hon.

Lenke til kommentar

Tror nok laggen og problemene er pga begrensninger utad eller systemet de har.

For hver gang stemmen til Tobi og han andre begynte å fucke opp (som når linja går dritt på Skype) så klaget spillerne på lag.

 

Jeg tipper det er nettspeeden og pågangen jeg som er skylden. Men som du sier. Små pinlig opplegg. Og er du 100% sikker på de har LAN server\mode de spiller på?

 

Spillet i seg selv ser jo greit ut. Så blir jo smak og behag om man vil hoppe over til Dota2 eller holde seg til HoN.

Lenke til kommentar

Det virket som slow-motion-HON ja. Greit nok forsåvidt, grafikken var fin og alt er sikkert fint, men ser ikke noen grunn til å bytte over til dota kun fordi de hoster en gigantisk turnering. Tviler på at jeg ser noe av de pengene noen gang.

 

Det skal ha vært LAN ja

Lenke til kommentar

Alle VODsa kommer til å bli uploada.

PS: Så ikke for tegneserie-aktig ut for min del, UI'n så slick ut, game play så litt rotete ut med alle animasjonene ( som så kick-ass ut btw) men det gjorde det da jeg starta med Hon også, og jeg tipper det skjedde for folk som spilte Dota første gang også.

The Radiant vs The Dire, bare å bli vant til det.:D

 

FANT VODSA :D

http://www.dota2.com/tournaments/international/schedule/Wednesday/

 

Der kan du finne gamet du vil se og trykke "watch replay" :D:D

Skal se alle NUH, mens jeg venter på neste game.:D

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Virket som noe av lag problemet forsvant når de gikk over til Own3d tv.

 

De må jo ha streamet alt direkte fra der nede eller noe. Håpløs løsning ihvertfall. Ble bedre utpå dagen.

 

Om selve spillet føler jeg det er midt i mellom Dota og HoN.

Du får gamle dota feelen med litt tegneserie utseende, men grafikken til HoN. (kvalitetsmessig)

 

Forventet dog mer skal jeg være ærlig.

 

Kommer nok til å prøve, men er noen små ting jeg ikke likte, men det er vel noe som blir bedret med tiden. Er vel fortsatt status som Alpha versjonen.

 

Til Henrikrox.. Er ikke så rart da HoN i sin tid var portering av Dota, men nå endret endel med rewamps av heroes og nye heroes totlat sett. Og nå kommer Dota2 som holder seg veldig tro til det Dota var med gameplay etc bare nyere grafikk. Ikke så veldig rart de ligner..

Lenke til kommentar

Blir artig å få prøvd dette selv. Personlig syntes jeg de kunne brukt litt mer tid på omgivelsene og kortet ned på alle småanimasjonene til minions. Å ha avataren til champion i 3D synest jeg også virket forstyrrende. Ett lekkert portrett hadde fungert like bra for min del.

 

Skulle ønske vi fikk vite litt mer om hvor mange champs det blir å velge mellom, hvor mange som er til rådighet for de som spiller i tournement nå++, men det er vell dette ligger vell under markedesstrategi eller lignende.

Endret av maxM
Lenke til kommentar
champion

Riktig..

PS: 3d avatar har det vært helt siden WC2/3, håper og tviler på at de fjerner det.

 

Foressten, skuffende lite dekning av The International her på gamer.

 

Det er 46 HEROES i gamet akkurat nå, det er 106 Heroes i Dota, alle heroes fra Dota skal til Dota2 om jeg ikke tar feil.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Spilt mye LoL og prøvd litt HoN, men ga opp fordi det rett og slett er for dårlig matchmaking og serverbrowser i det spillet etter min smak. Tok alt, alt for lang tid mellom hvert game. Jeg likte imidlertid mange av forskjellene med HoN så Dota 2 er absolutt interessant for min del for jeg regner med at Valve vil by på skikkelig matchmaking og server browser.

 

Et litt mindre retarda community hadde ikke vært å forakte heller.

 

Grafikken i spillet synes jeg er noe av det beste jeg har sett i et spill noensinne. Forstår ikke hvordan folk kan si den er dårlig eller som Wataboy, sammenligne den med HoN, som i mine øyne er et virrvarr av stiler, effekter, mangelfulle animasjoner og effekter. :)

 

Mapet ser ut som det er lagd med leire og stein og ikke polygoner og teksturer. Animasjonene og effektene er også helt fantastiske. Veldig solid grafikk om man skal prøve å sette et ord på det, alt føles som det hører til i verdenen.

Lenke til kommentar

Matchmakingen i HoN har blitt myyye bedre i det siste. Det er fortsatt noen bugs ute og lusker, men det tar sjelden mer enn et minutt å finne en game, kjempelett å spille med venner og alt blir automatisk balansert og er fint. Aner ikke hvordan LoL gjør det, men jeg er fornøyd med HoN sin matchmaking.

 

Grafikken i dota2 så fin ut, liker at det er enkelt og oversiktlig, men jeg syntes animasjonene på heroes og creeps så merkelig ut. Lasthitting trenger ikke være så jævlig vanskelig spør du meg, alle heroes trenger ikke en unik attacktime som treffer før kula treffer eller noe sånt, og sånn towerdamagen funket virket det vanskelig å time.

 

I det siste har jeg likt hvordan S2 endrer på ting i HoN. Ja, de legger ut altfor mange heroes, men de har gjort ting som å gjøre banen mer balansert Scourge/Sentinel, normalisert tower-damage og minsket damageintervallet på heroene, de har fjernet mange av de 10%proc itemsene som kom fra Dota og funnet på bedre løsninger. Mange av heroesene er også helt spesielt kule, jeg nevner i fleng Parasite, Gauntlet, Chipper, Emerald Warden, Nomad, Amun-Ra, Flux etc. De er heller ikke redde for å bevisst endre hvordan metagamet skal være ved å endre på hvordan items bygges opp etc, slik de nå har gjort for å lage et pushing metagame. Dette fortjener de skryt for og det er derfor jeg kommer til å bli værende. Jeg vil selvfølgelig prøve Dota2, men det så ikke ut som om det tilbyr noe spesielt i forhold til HoN.

Lenke til kommentar

Jeg spiller veldig lite LoL for tiden og mest ARAM når jeg spiller så jeg kan ikke uttale meg for mye om hvor "bra" matchmakinga er, men man får game etter 10-20 sek hver gang. Min opplevelse av matchmaking i HoN var 5-10 min venting bare for å se at 1 person ikke loadet gamet, alt crashet og tilbake i køa igjen.

 

Total ass med andre ord. :p

 

Det er bra å høre at det er blitt mye bedre i alle fall. Gleder meg uansett til å prøve Dota 2 for å se hvordan det er. Hadde egentlig håpet at det var litt mer forandring fra dota/hon, men ligger vel i navnet at det ikke er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...