Gå til innhold

Red Orchestra 2 - ute nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del problemer i betaen da spillet har vært litt ustabilt, men i dag har det fungert utmerket. Hadde også to veldig gode runder på to forskjellige map. Her er kanskje den beste scoren (jeg er øverst på Axis):

post-99953-0-54855700-1315833692_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med unaturlig høy ping, t.o.m på norske servere. Merkelig nok kom dette problemet etter sist patch

Jeg hadde det problemet i går, hadde ping på rundt 300 som naturligvis ødelegger spillopplevelsen mye. I dag har jeg ikke hatt det problemet, men har også kun spilt på en server.

Skrevet

Endelig, ser på forumet til tripwire at de fleste problemene ang performance er løst i siste build også. Gleder meg til å prøve.

Noen som vet om en god norsk server?

Skrevet

her er en bra norsk server:

Battlefield.no: #1 - Realism

Adr: 81.166.125.6:20100

Battlefield.no: #2 - Tanks Only

Adr: 81.166.125.45:20650

Dette er Beta servere men kommer til å bli fast :)

Skrevet

Enig, problemet er bare at bf.no har stått tom veldig mye. Jeg spiller på enten bf.no TE, eller 116th-servern(ikke norsk, men stort sett samme gjengen som spiller der, så blir litt mer stemning).

Skrevet (endret)

Pokker ! det er jo den tiden jeg skal trene :O jaja, har jo veldig mange andre dager å spille så x)

Edit: er det noen norske claner som spiller RO2?? må jo være ekstremt morro å ha teamwork på dette spillet!

edit2: beklager for dobbel post... var meningen å ha alt sammen i en post, men fikk trøkt på feil knapp..

Endret av FatHobbit
Skrevet

Utrolig spill!! har lenge lett etter et spill som dette! Har nå spillt ca 2 timer, og har storkost meg!! er så digg å få de ahaaaa og åneiiiii! følelsene :love: gleder meg til å prøve enda flere timer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...