Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"orginal deler"


Anbefalte innlegg

Du vil påstå at et filter er bedre enn et annet. Du har jo ingen bevis på det. Hvis du er så skeptisk så skjønner jeg ikke hvorfor du gikk på mekonomen i utgangspunktet.

 

 

Kognitiv kapasitet :no:

 

Det er en prinsipp sak, som eg føler eg har sagt 20 ganger.

Er ikkje at eg er skeptisk, dessuten så er det gjort utallige filter tester, det har med oppbyggingen rundt papiret med brettane, eventuelle bypas ventiler ol. men detaljer..

 

Glem det eg har skrevet over viss det blir for mye informasjon og les det som er understreket.

Det er en prinsipp sak at den delen eg kjøper ikkje nødvendigvis er orginal. Eg kjøper uorginale deler i hopetall heile tia, reimer og alt sånt skvip, kjøper stort sett alt av bildeler på vrakhaugen/biltema.

 

Men når eg kjøper en del på biltema så er eg happy om den passer og fungerer, viss det er samme del som tilfeldigvis var der så er eg og klar over at biltema selger den samme delen som det et merkeverksted hadde solgt meg, da er delen orginal

Viss dog eg skifter den delen til fordel for en ukjent 3djeparts del, alså en del som ikkje i utgangspunktet er der, til dømes at eg skifter dynamo, i bilen kan det være en Bosch Dynamo, så går eg på biltema og dem sier, den dynamoen her passer også til din bil, men den er av et annent merke.

 

da er ikkje delen orginal men den fungerer fortsatt.

 

Det eg har skreve her føler eg at eg har skrevet før, men les det viss du har noken spørsmål akkurat rundt det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...