sdf123 Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Jeg skal lage pop art av meg selv i sort/hvit, slikt som dette: Skal brukes til en nyfødt som egentlig bare se kontraster nå og da tenkte jeg bilder av mor og far ville vært perfekt å vise til han:) Men er det en enkel måte å gjøre dette på? Feks ved et freeware program eller lignende?
kaian Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 De fleste bildebehandlignsprogrammer har en eller flere muligheter for å gi deg dette enkelt, f.eks. picasa, gimp, osv. Se etter "Filter" og "Pop-art" eller gjør det selv med "Posterisering". Enklere å gi konkrete tips om du sier noe om hvilke programmer du allerede har, eller i det minste hvilket operativsystem du bruker. Men, bortsett fra det, hvis du henger opp normale bilder så vil babyen få trenging i å se mer enn bare de skarpeste kontrastene.
sdf123 Skrevet 13. august 2011 Forfatter Skrevet 13. august 2011 Jeg kjører windows 7 og prøver i skrivende stund ut Lightroom. Men kan ikke se å finne å noe plugins til det. Vet du om noe? Har picasa pop art plugin? Vi fikk anbefalt av jordmor og sette opp bilder med kontraster, helst sort/hvit, derfor jeg vil prøve dette
kaian Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Jeg kjører windows 7 og prøver i skrivende stund ut Lightroom. Men kan ikke se å finne å noe plugins til det. Vet du om noe? Har picasa pop art plugin? Picasa har vel ikke plugins, men en funksjon for pop-art har det. Google har litt om lightroom og pop-art, men jeg kjenner ikke Lightroom, så du må sortere gjennom det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå