Gå til innhold

Spill med co-op modus lik Resistance 2?


BlackLagoon

Anbefalte innlegg

Holder meg som regel unna online delene til spill ettersom det stort sett er snakk om spiller mot spiller, noe som jeg er temmelig dårlig i og får for det meste grisebank. Men jeg endte da opp å prøve "cooperative" modusen til Resistance 2 og fant det ganske fornøyelig. Ble etterhvert ganske flink som Medic og fikk tatt de fleste trofeene. Det jeg likte var:

 

  • Spillerne på lag mot horder av datastyrte fiender
  • Store lag (8 spillere) så det gjør ikke noe om enkelte driter seg ut
  • Variasjon i oppdragene (ikke survial/stå i en arena og vente på fiendene)
  • Klasser/levels/unlocks
  • Oppdragene tar ikke så veldig lang tid (ca. 15-20 min)
  • Enkel å finne ledige plasser og full drop inn/drop out

Er det mer slikt der ute? Og tenker da på egne online moduser, ikke bare muligheten for co-op i standardkampanjen som i Borderlands.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder meg som regel unna online delene til spill ettersom det stort sett er snakk om spiller mot spiller, noe som jeg er temmelig dårlig i og får for det meste grisebank. Men jeg endte da opp å prøve "cooperative" modusen til Resistance 2 og fant det ganske fornøyelig. Ble etterhvert ganske flink som Medic og fikk tatt de fleste trofeene. Det jeg likte var:

 

  • Spillerne på lag mot horder av datastyrte fiender
  • Store lag (8 spillere) så det gjør ikke noe om enkelte driter seg ut
  • Variasjon i oppdragene (ikke survial/stå i en arena og vente på fiendene)
  • Klasser/levels/unlocks
  • Oppdragene tar ikke så veldig lang tid (ca. 15-20 min)
  • Enkel å finne ledige plasser og full drop inn/drop out

Er det mer slikt der ute? Og tenker da på egne online moduser, ikke bare muligheten for co-op i standardkampanjen som i Borderlands.

 

 

Jeg vil da anbefale Coop Arena eller Coop objective maps i Uncharted 2.

Selv om det ikke er helt likt Resistance 2, så er konseptet mye av det samme. Ikke minst er det veldig gøy. Godt teamarbeid er viktig for å fullføre brettene.

 

• Max 3 spillere spiller mot horder av datastyrte fiender

• Mange varierte brett som også har en vertikal dimensjon. (Anbefaler å kjøpe tilleggspakkene)

• Varierte oppdrag i Arena. Skyte alle fiener, Frakte skatt eller Sone-forsvar.

• Belønning i form av cash som kan brukes til å låse opp ting, selv om dette er begrenset i coop i forhold til multiplayer varianten.

• Oppdragene kan ta opptil ca. 30 min, avhengig av hvor gode spillerne er

 

Uncharted 3 som kommer i november har store forbedringer på belønningssiden og vil også ha coop Arena og Objective maps.

Endret av praystation
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil da anbefale Coop Arena eller Coop objective maps i Uncharted 2.

Selv om det ikke er helt likt Resistance 2, så er konseptet mye av det samme. Ikke minst er det veldig gøy. Godt teamarbeid er viktig for å fullføre brettene.

Var dessverre temmelig dødt på Uncharted 2 multiplayer da jeg prøvde, fant bare survial arena greier som ikke akkurat var så veldig interessant.

 

Uncharted 3 som kommer i november har store forbedringer på belønningssiden og vil også ha coop Arena og Objective maps.

Prøvde faktisk co-op betaen, og virket veldig lovende, dog følte meg ikke spesielt høy i hatten da jeg og en kompis tomset rundt nede i kloakken en stund mens 3. man sto oppe med waypointet og ventet... :whistle:

 

Litt overrasket over hvor unik Resistance 2 co-open ser ut til å være, er jo kjempeartig og har fortsatt mye aktivitet selv om spillet snart er 3 år gammelt. Ikke bare har ingen kopiert modusen, Resistance 3 kommer heller ikke til å inkludere den, bare spiller mot spiller og 2-spiller kampanje co-op. :( Får vel håpe de kan inkludere den senere som DLC...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...