Jump to content
Sign in to follow this  
HelloKjersti

Kjøpte du 3DS før priskuttet? (3DS)

Recommended Posts

tror jeg går glipp av det tilbudet for min 3ds ble ødelagt etter under ei uke så må nokk sende den in å få bytta den. håper at jeg fortsatt får tilbudet lell om jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få koblet meg opp før 11 med en defekt 3ds

Annonse

Spillene, eller en del av kampanjen, starter å komme 1. september så videre ut over året. For å få disse spillene må man minst en gang ha logget seg inn på e-shop på 3DS før 11. august.

Det bør også nevnes at spillene bare er eksklusive en stund. De vil etterhvert dukke opp på eStore for alle sammen, men da mot betaling. (ambassadørene slipper selvsagt å betale.) Selv har jeg kjøpt et 32GB minnekort til 3DSen for sikkerhetsskyld. Kan jo ikke risikere å gå tom for plass. :p

Jeg var inne på estoren når de hadde lanseringsdagen for den :)

Så ja jeg er en loyal kunde hos Nintendo.

Tenker på å oppgradere minnet selv viss ikke spillene blir for store

32GB er heller ikke så dyrt :)

Edited by iToMaN

Det bør også nevnes at spillene bare er eksklusive en stund. De vil etterhvert dukke opp på eStore for alle sammen, men da mot betaling. (ambassadørene slipper selvsagt å betale.)

GBA-spillene er det visstnok ingen planer om å gjøre tilgjengelig for andre enn ambassadørene (selv om det selvsagt er mulig at de ombestemmer seg etterhvert).

Kanye: Har du lastet ned oppdateringen til 3DS-en? Eshop-en ligger som et ikon på menyen når du har lastet ned og innstallert den store oppdateringen som kom for en tid tilbake.

GBA-spillene er det visstnok ingen planer om å gjøre tilgjengelig for andre enn ambassadørene (selv om det selvsagt er mulig at de ombestemmer seg etterhvert).

Interessant, det har jeg ikke fått med meg. Men siden jeg forhåndsbestilte 3DS (og har vært fornøyd hele tiden) og har vært på eStore jevnlig går det bra for min del. :)

Kjøpte min for 1695,- på Elkjøp her om dagen og logget på eshop. 20 gratis spill og den nye prisen thank you very much. :p

Fikk denne på mail i dag fra cdon.no:

"Kjære kunde

Takk for at du har handlet enNintendo 3DS hos oss. Ettersom Nintendo akkurat har senket prisen påkonsollen vil Nintendo kopensere kunder som tidligere har kjøpt denmed 20 spill gratis. Alt du behøver gjøre for å ta delav tilbudet er å logge inn på Nintendos e-shop senest den 11.august. Du må altså logge inn senest i dag! Mer informasjonfinner du på www.nintendo.no

Med vennlig hilsen,

CDON.COM"

Husk å logg inn senest i går. :p Kanskje de er litt småsure fordi jeg returnerte 3DSen? :p (klarte ikke å vente, og kjøpte en i butikk i stedet.)