Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondom for trang?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er ny på dette da jeg kun har hatt sex med kondom to ganger.

Det virker som at de er for trange. Har prøvd både de man får på gratiskondomer.no, og Rfsu "Easy". Får de liksom såvidt over penishodet, må klemme og styre noe voldsomt. Når jeg omsider får de over hodet, så blir de på en måte sittende fast der, og når jeg endelig får den helt på som den skal være så har jeg vondt og har mistet mye av ereksjonen.. Virker som at penisgodet også får lite blod fordi det blir sykt rødt :S

 

Har målt omkrets og det er ca. 12,5cm rundt skaftet og ca. 13cm på det tykkeste punktet rundt penishodet, dette er vel normale tall?

 

Postet av anonym: 52d36cd33743c7babc6e1c8d978fbd1d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplever selv at normale kondomer som profil er alt for trang, huden blir hvit under den, og det er vanskeligere å holde en ereksjon. Jeg anbefaler deg å dra på apotek eller kondomeriet der de har et større utvalg, og se etter kondomer som har større bredde. De typiske large kondomene har både større bredde og lengde, men anbefaler at du leser på pakken også.

Lenke til kommentar

Har målt omkrets og det er ca. 12,5cm rundt skaftet og ca. 13cm på det tykkeste punktet rundt penishodet, dette er vel normale tall?

 

Postet av anonym: 52d36cd33743c7babc6e1c8d978fbd1d

 

Snakker du om størrelsen på penisen din nå? Dette er helt normale tall ja, og det høres rart ut at gratiskondomene skal være så usansynlig trange. Sikker på at du ikke snakker om tommer? :hmm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakker du om størrelsen på penisen din nå? Dette er helt normale tall ja, og det høres rart ut at gratiskondomene skal være så usansynlig trange. Sikker på at du ikke snakker om tommer? :hmm:

 

Jeg vil ikke si jeg har noen monster stor, men jeg kan bekrefte at gratiskondomene er tranger enn vanlig profil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...