L4ngley Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 (endret) Hei.. Er det vanlig at det ikke følger med SLI bro på skjermkort? Har to 560ti'er. (http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=622807) Eneste MPX selger i løsvekt er denne her (EVGA 3-WAY SLI Bridge Connector) http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=618294 Har et ASUS Crosshair IV, hvor det er langt mellom PCIx spora, så jeg må vite om denne passer... noen tips? L4ngley Endret 8. august 2011 av L4ngley
N o r e n g Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 SLI fungerer ikke på Crosshair IV. Med mindre vi snakker om EXTREME-varianten med Lucid Hydra, som strengt tatt ikke er SLI. Uansett skal SLI fungere uten bro med alle kort unntatt GTX 580. Dustin har en SLI-bro.
L4ngley Skrevet 8. august 2011 Forfatter Skrevet 8. august 2011 Akkurat, godt jeg bare har lånt kortene, trodde alle HK med 2 eller mer PCIx sport støttet SLI OG Crossfire. Ikke enen eller. Takker for svar
N o r e n g Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Akkurat, godt jeg bare har lånt kortene, trodde alle HK med 2 eller mer PCIx sport støttet SLI OG Crossfire. Ikke enen eller. Takker for svar Jammen godt det, siden AMD-prosessoren din ville flaskehalset kortene uansett.
L4ngley Skrevet 9. august 2011 Forfatter Skrevet 9. august 2011 Uten å dra diskusjonen inn i CPU, så er det en sannhet med modifikasjoner. Kommer jo an på hva en spiller. Har en X6 1090T @ 4,2GHz, og med spill som utnytter alle kjernene (f.eks BF BC2) er de fremdeles masse å gå på når jeg kjører med ett 560ti Med 1 kort.. så det er jo mer å hente ved å med bedre grafikkort. Hadde jeg spilt spill som ikke utnytter kjenene hadde jeg ikke jøpt meg 560ti engang Får vel gå for x-fire eller et enkelt 580/590
N o r e n g Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Vent til neste generasjon Radeon og Bulldozer kommer, Crosshair IV skal støtte Bulldozer og Radeon-kortene kommer i høst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå