Gå til innhold

Hva med konkurranse?


Kenny000

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at dere tidligere hatt konkurranser her på overklokking.no!

 

Når skal det komme en ny en?

 

Jeg har nemlig veeellldig lyst på muligheten til å vinne fete ting til dataen min! :grin:

 

F.eks noen av de nye støydempingsmattene som microplex nettop har fått inn. (de som er tilpasset Chieftec)

 

Uannsett er det jo morro med konkurranser!

 

Eller hvorfor ikke sette det ferdige OX - prosjektet som 1.premie? :lol: :lol: :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-05 22:14, H_Bozz skrev:

jau! ett eller anna kællt!

konkuransen kan gå ut på å for eks. klarer høyest score i 3dmark2001 eller høyest klokkefreqvens eller høyest overklokking.. eller hva dere vil.. :smile:


Den som har noe av det du snakker om der, har antaglig penger nokk til å kjøpe det de vil. Det blir litt urettferdig at den som allerede har mye skal få enda mer.

Lenke til kommentar

Hei,

 

en konkuranse er helt klart en god idè, og dette vil taes til etteretning.

 

Men når vi først lager en konkuranse hadde det vært artig og gjøre det skikkelig! Mitt forslag er at vi tar en case-mod konkuranse, der vi har f.eks. to klasser: "feteste case" og "mest originale case". Dette syntes i alle fall jeg hadde vært en kul idè :grin:

Lenke til kommentar

Vel, der kan jeg ikke si meg helt enig med deg. Den feteste kassa er ikke den med 3 plexi glass og ti neon liquid lys rør :smile:

 

La oss si at du er grafittikunstner og går amok med sprayboksene dine, mener du da at konkuransen vil være feig fordi noen av deltakerene kan ha talent?

 

Uansett vil det helt klart ikke være de med mest penger som vinner "mest originale case" kategorien, men de med best fantasi og evne til nyskapning..

Lenke til kommentar

Quote:


eSik skrev (2002-02-05 22:39):

Hei,


en konkuranse er helt klart en god idè, og dette vil taes til etteretning.


Men når vi først lager en konkuranse hadde det vært artig og gjøre det skikkelig! Mitt forslag er at vi tar en case-mod konkuranse, der vi har f.eks. to klasser: "feteste case" og "mest originale case". Dette syntes i alle fall jeg hadde vært en kul idè
:grin:


 

Dette hadde vært veldig kult og det hadde kansje ført til at det blir nye ting å se på kabinetta istenedenfor bare plexi, neon og lakk kansje flere begynner å lage kabinett selv(!) Bygge i rustfritt og høyglanspolere så det ser ut som crom :smile: Det hadde vært fett. Da hadde man virkelig hevet nivået på casemoddingen :smile:

Lenke til kommentar

Kenny: Hvis vi skal ta konkuranse på feteste overklokking eller no slikt kan jeg garantere at jeg vinner, selv om jeg bare har basic paintshop pro kunnskaper. Jeg bare setter en propantank ved siden av pc'en, fikser litt rim på cpu, hk og "trakten" og lar noen slanger flyte.. så sier jeg at jeg har nitrogenkjølt min 1,5ghz XP ned til -200c og overklokket den til 2,7ghz...

 

Poenget er at noen merker det hvis du finner et fett kabinett på virtual hideout.. Men er du ikke kreativ, fingernem eller har penger å legge i litt utstyr til kassa kommer du helt klart ikke til å vinne en slik evt. konkuranse.

Lenke til kommentar

Quote:


Kenny000 skrev (2002-02-05 23:39):

Quote:


On 2002-02-05 23:34, blackice skrev:


...Bygge i rustfritt og høyglanspolere så det ser ut som crom.....Det hadde vært fett. Da hadde man virkelig hevet nivået på casemoddingen


 

Men man trenger
PENGER
!!!!!!

 

Penger finner man hos mor og far hvis de har, hvis ikke så har banken masse penger... :smile:

Vet selv hvordan det er uten penger men nå har jeg fått litt og alt går jo ut igjen like fort som det kommer inn, så det har ikke så veldig mye å si hvor mye man tjener, man har ikke noen penger til overs uansett :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-05 22:39, eSik skrev:

Hei,


en konkuranse er helt klart en god idè, og dette vil taes til etteretning.


Men når vi først lager en konkuranse hadde det vært artig og gjøre det skikkelig! Mitt forslag er at vi tar en case-mod konkuranse, der vi har f.eks. to klasser: "feteste case" og "mest originale case". Dette syntes i alle fall jeg hadde vært en kul idè
:grin:


 

Der har vi konkuransen.. :grin:

casemod compo må det bli! :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...