Gå til innhold

Lego-mosaikk, forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrik ?

 

Eller om du får til 4 like bilder med 4 forskjelige farger , Husker ikke helt hva sånne bilder heter

 

Eller lag en Vellkjent logo ? Starbucks logoen er jo kul

 

Gode forslag! Tror ikke jeg skal ha bildet større enn 96 x XX pixler.. Det blir for dyrt :p

 

Skrik har veldig mange forskjellige farger.. :p

 

Silketrykk du mener? Det Andy Warhol drev med, feks. Marilyn Monroe..

 

Starbucks er jo sirkelformet så det blir vanskelig å få plass på en firkanta plate, eller tenkte du på å ha hvitt rundt sirkelen?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe erfaring med lego egentlig men har sett veldig mye på folk som har laget det

 

jeg synes værtfall at når folk lager en Logo av kjente merker eller et merke generelt er ganske kult , Starbucks logoen er jo rund men det går vell ann og få den litt rundt , Og det finnes jo noen brikker som har en V form bare at det at overtst på V`en er den avrundet egentlig akkurat som et pizzastykke

 

for så og sette en V form med rette kanter inn i mellom 2 ``pizzastykker`` for og gjøre den rett igjen til og fortsette og bygge resten

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe erfaring med lego egentlig men har sett veldig mye på folk som har laget det

 

jeg synes værtfall at når folk lager en Logo av kjente merker eller et merke generelt er ganske kult , Starbucks logoen er jo rund men det går vell ann og få den litt rundt , Og det finnes jo noen brikker som har en V form bare at det at overtst på V`en er den avrundet egentlig akkurat som et pizzastykke

 

for så og sette en V form med rette kanter inn i mellom 2 ``pizzastykker`` for og gjøre den rett igjen til og fortsette og bygge resten

 

Skjønner hva du mener, men jeg skal ha baseplater, altså store plater som holder alt sammen, og de er kvadratiske

Lenke til kommentar

Hmm , Men går det ikke da ann og bare legge brikker over de andre platene så det holder seg sammen altså en sirkel inni en heller lit større kvadrat ?

 

Noe som dette tenkte jeg på

 

circle-in-a-square-1.jpg

 

Skjønte ikke hva du mente med den grå firkanten, men..

 

Du mener at jeg skal fylle det som er til overs rundt sirkelen, eller at jeg skal skaffe plater som akkurat er store nok for sirkelen og bruke de som underlag, altså å bruke plater som akkurat passer sirkelen..

Lenke til kommentar

Den grå firkanten i hjørnet kan du ignorere , fant bare dette bilde på nette ,

 

det som hadde vært det beste om du skal lage en logo e.l hadde vært og prøve og få tak i noe jeg har sett , gjenomsiktig kvadrat i lego noe som gir et veldig kult bilde om du ikke skal bruke all plassen på firkantene

 

det jeg tenkte var om du for eksmepel bruke flere Kvadrat ved siden av værandre for så og lage en sirkel inni i den firkanten for og ha noe og bygge på

 

Dette krever jo at du har litt større kvadrat en du sikkert hadde regna med men da har du jo mye større plass og bygge på og det blir jo mye lettere og endre og eller utvidde senere ,

Lenke til kommentar

Den grå firkanten i hjørnet kan du ignorere , fant bare dette bilde på nette ,

 

det som hadde vært det beste om du skal lage en logo e.l hadde vært og prøve og få tak i noe jeg har sett , gjenomsiktig kvadrat i lego noe som gir et veldig kult bilde om du ikke skal bruke all plassen på firkantene

 

det jeg tenkte var om du for eksmepel bruke flere Kvadrat ved siden av værandre for så og lage en sirkel inni i den firkanten for og ha noe og bygge på

 

Dette krever jo at du har litt større kvadrat en du sikkert hadde regna med men da har du jo mye større plass og bygge på og det blir jo mye lettere og endre og eller utvidde senere ,

 

Planen var å bruke 32 x 32-plater som underlag, men hvis jeg da lager en sirkelform på den, så blir det mye plate til overs som synes..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...