Gå til innhold

Hvilken deltidsjobb?


Anbefalte innlegg

Vurderer å finne meg deltidsjobb, og ville bare høre om det var noen "gode" deltidsjobber jeg kunne prøve å finne meg, med forholdsvis god lønn?

 

Siden jeg studerer så ville det jo f.eks vært fint om jeg kunne ha lest på pensum mens jeg var på jobb.

 

Ikke i kassa på Rimi og sånt - selv om det er mest "realistisk" nå.

 

Kom med forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bensinstasjon , Der er det jo tider med mye og med lite folk

 

Diverse lagerjobber Kanskje ikke så mye lesing , Men det blir jo dårlig med det på jobber hvor jobben er avhengi av deg og ikke andre

 

Eks - bensinstasjon kan det jo være lite folk = Da har du ikke noe og gjøre

Kassa på kiwi - stort sett litt folk hele tiden = lite lesing

Lagerjobb O.L = Er avhengi av at du jobber for og få noe gjort = lite lesing

 

Så Enten En jobb for eksempel Video Nova eller bensinstasjon

 

Småforetninger ( Lokale foretninger)

 

Kommer vell ikke på så mye i farten , Butikker som er fokusert på få ting

 

Eks Butikk som selger bare fiskeutstyr , der er det jo ikke så veldig travelt vil jeg tru , En butikk som er noe i den duren .

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg ville i første omgang sett etter jobber som er relevante for utdanningen din. Da slår du to fluer i en smekk.

 

Skal du ha godt betalt, så kan du glemme alt av butikkjobber. Deltidsjobb hos et oppdrettsanlegg er mitt forslag, gitt at et sånt finnes i nærheten. Lønnen er bedre enn hos Rimi og Lefdal, og du har tid til å lese.

Lenke til kommentar

Har hatt sommerjobb på oppdrettsanlegg i 3 år nå, og slik mine erfaringer har vært så er det både vanskelig å finne tid til å lese (kanskje annerledes dersom man jobber på flåte) og vanskelig å få en "strukturert" deltidsjobb da man oftest blir ringt på morran hvis noen er syk, levering/sortering etc.

 

Dessuten innebærer

 

Dessuten innebærer det jo også å jobbe hele dagen, så helst for meg noe ala 16-20 slik at jeg får vært på forelesninger.

 

Skriver på mob. så får ikke redigert

 

Men god lønn ja! :)

Lenke til kommentar

Kan se for meg en deltidsjobb som vekter, hvor man er stasjonert ett sted. Gjerne om kvelden/natten, da er det sikkert mye dødtid (avhengig av hvor man er seff).

 

Ellers syns jeg pizzabud er en grei deltidsjobb, stille og rolig jobb som ikke krever så alt for mye.Får ikke lest særlig mye på jobb da.

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Jeg jobber som assistent ved en avlastningsbolig for barn med spesielle behov. Vet at nattevaktene kan (foruten vanlig rutinearbeid) gjøre hva de vil, dvs se film på pc, lese bok eller pensum. Bare pass på at det ikke er verdens tørreste emne du leser om, fort gjort å gå på en smell der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...