Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar PC til ca. 8000


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenke å kjøpe meg ein ny bærbar PC, og kvitte meg med eit stasjonært monster eg har hatt i 3 år, og ein skule-PC som ikkje er heilt det store greiene.

Tenke å legge maks ca. 8000 kr i den (pluss/minus litt gjer ikkje så altfor mykje, men helst ikkje så mykje over 8000).

 

PCen skal brukast til skulearbeid, dvs. alt av Office-program samt Photoshop, Flash og den pakken der, så ser jo helst at den tar sånne program på strak arm.

Sidan den erstattar den stasjonære, så har eg tenkt å bruke den til speling. Spele ikkje dei tyngste spela, men tar den FM og CS og litt meir, så skal eg vere fornøgd!

Og sjølvsagt at alt går knirkefritt og fort, og ikkje med mykje tid på lasting av ditt og datt :D

 

 

Eg har nok litt for lite peiling på gode/dårlege spesifikasjonar, men såg på Acer Aspire 5943G, og om den kanskje kan vere noko?

 

Takker for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batteritid er ikkje høgste prioritet, sjølv om eg gjerne vil at den helde nokon timar før den må ladast.

Vil ikkje ha ein for tjukk PC. Størrelsen ellers har eg ikkje noko veldig stor meining om, men ser for meg at maks blir på rundt 15" (ser PCen eg foreslo er 15,6", så noko større bør det ikkje bli). Skal ha PCen med meg på skulen, men samtidig og bruke den heime ellers.

Skjerm er eg heller ikkje så pirkete på og ikkje noko eg har tenkt å spytte for mykje pengar i, då eg heime har tenkt å koble PCen til ein ekstern skjerm. Men ein brukbart god skjerm, gjerne! :)

 

No har som sagt eg litt for dårleg greie på PC, men oppgåva til prosessoren er vel å styre diverse oppgåver som er oppe og går på PCen? RAM går vel på mykje det samme, eller?

Vil ivertfall gjerne at eg får kjørt fleire program smertefritt på samme tid, då eg har ei vane med å ha mykje oppe å gå!

Lagringsplass kan eg tenke meg at 500GB helder :)

 

No har eg berre svart på dine spørsmål, og ikkje tilføyd særleg mykje, men håpar det hjelpe på ivertfall!

Lenke til kommentar

Har to forslag til deg her da.

 

Den første er en Asus N55SF som vil klare og kjøre alt det du nevner rimelig smertefritt ja.

Den har full HD og 8gb ram, 750gb hdd, GT555M som er ett ganske greit skjermkort.

Asus er kjent for bra byggekvalitet og skjermen på den PCn er i tillegg MATT, noe som er sweet om sola skinner enten ute, eller gjennom vinduet.

Link:

http://www.dustinhome.no/asus-n55sf-ci7-20-8gb-750-gt555m-156-w7hp/product/5010600760

 

Den andre er Asus N53SV som er modellen før den over.

1400 kr billigere, full hd skjerm, men ikke matt. GT540 skjermkort som er en del svakere, svakere CPU, halvparten av ram og 500 gb HDD.

Link:

http://www.dustinhome.no/asus-n53sv-ci5-23-4gb-500-gt540m-156-w7hp/product/5010596148

 

Asus er generelt og anbefale ettersom jeg aldri har hatt noen problemer med de, og utførelsesn og finishen på den pcne er meget bra.

 

Skal selv gå til innkjøp av den førstnevnte meget snart.

 

Håper dette hjalp deg litt.

Endret av seiran
Lenke til kommentar

Tusen takk!

Med dobbel anbefaling på den første, så virke jo den veldig lovande! :)

Og den takle 'alt' av oppgåver relativt greitt? Er vel gjerne det eg ser på som noko av det viktigaste, for er lite lytsten på at alt henger seg opp med en gang eg foretar meg to ting på samme tid.

 

Mulig det blir den isåfall, så fort den kjem på lager! Med mindre der finst ein PC i omtrent samme prisklasse, som kan toppe den igjen :)

 

 

Edit:

Sikkert ikkje lett å sei, men kva trur dykk om støynivået på den? Den bærbare eg har no bråkar ganske mykje. Veit at SSD-harddisk vil redusere støyen betraktleg, men det blir vel uaktuelt med tanke på den prisen som er der no.

 

Edit2: Nettverks-opplegget på Asusen; korleis er det? Dei tala og bokstavane som er oppgitt under spesifikasjonar seier meg desverre ingenting.

Endret av Skrapelodd
Lenke til kommentar

Tusen takk!

Med dobbel anbefaling på den første, så virke jo den veldig lovande! :)

Og den takle 'alt' av oppgåver relativt greitt? Er vel gjerne det eg ser på som noko av det viktigaste, for er lite lytsten på at alt henger seg opp med en gang eg foretar meg to ting på samme tid.

 

Mulig det blir den isåfall, så fort den kjem på lager! Med mindre der finst ein PC i omtrent samme prisklasse, som kan toppe den igjen :)

 

 

Edit:

Sikkert ikkje lett å sei, men kva trur dykk om støynivået på den? Den bærbare eg har no bråkar ganske mykje. Veit at SSD-harddisk vil redusere støyen betraktleg, men det blir vel uaktuelt med tanke på den prisen som er der no.

 

Edit2: Nettverks-opplegget på Asusen; korleis er det? Dei tala og bokstavane som er oppgitt under spesifikasjonar seier meg desverre ingenting.

 

 

Den har alt av trådløst internett som er på markedet nå, så det er ikke no problem med nettverket på den.

 

Tror støynivået er behagelig, vil sikkert bli litt dur når du kjører den på fullt, men min erfaring med Asus er at den aldri blir ubehagelig.

 

SSD Kan du jo kjøpe etterhvert og bytte ut HDD.

 

Den her bærbare pcn blir ikke og henge, og takler nok det meste uten nevneverdig og bry seg om hva det er.

 

Til pepperkaken:

 

Når det kommer til BF3, så er nok ikke denne alternativet du leter etter.

Da må du heller se på en maskin som har GTX460 eller GTX560 evt høyere.

Lenke til kommentar

Hei! Beklager at eg hijacker denne tråden, men er også på leting etter ein pc rundt 8k. Er http://www.dustinhome.no/asus-g53sw-ci5-23-4gb-500-gtx460m-156-w7hp/product/5010546080 eller http://www.dustinhome.no/dell-xps-l702x-ci7-27-6gb-500-gt550m-173-w7hp/product/5010600189 noe bra? Forventer ikkje gull og grønne skoger innenfor gaming med desse men dei kan kanskje dra forholdsvis nye spel på medium innstilling? Vert dei fort varme? Bråker dei mykje når dei vert brukt til skriveprogram? Har lite peiling på pcer så all hjelp er verdsatt! :)

Endret av crux85
Lenke til kommentar

http://www.dustinhome.no/asus-g53sw-ci5-23-4gb-500-gtx460m-156-w7hp/product/5010596149

denne som er billigere enn den du linket til ser bedre ut ;o

 

Da nærmer det seg kjøp av pc! For spilling vil pcen som jonskja lenket til vere betre enn http://www.dustinhome.no/asus-g53sw-ci5-23-4gb-500-gtx460m-156-w7hp/product/5010546080 eller http://www.dustinhome.no/dell-xps-l702x-ci7-27-6gb-500-gt550m-173-w7hp/product/5010600189 ? Er litt datalfabet når det gjelder speccs og sånt :) Setter stor pris på hjelpa!

 

EDIT: La til feil link :)

Endret av crux85
Lenke til kommentar

Den som jeg linket til er bedre til en billigere pris ja :hmm:

Den har ett bedre batteri, visstnok mer plass til mer minne og VGA tilkobling i tillegg til den andre som kun har HDMI ifølge dustinhome.no... Jeg anbefaler deg å bestille den jeg linket til for så å sende en mail til Dustinhome og spørre om batteri, minne og skjerm-utganger osv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...