Gå til innhold

Game of Thrones - Genesis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Har trålet nettet og utrolig nok ikke funnet en eneste preview av spillet... Blir naturlig nok mindre blest rundt ett spill som blir laget av ett ukjent firma (Cyanide), tenker det hadde vært litt mer action her om det var Bethesta som jo opprinnelig fikk oppdraget i å lage spillet men ikke hadde tid pga Skyrim. Drister meg til å tro at sluttproduktet hadde blitt noe ganske annet også :p

 

Får vel noen anmeldelser iløpet av en uke eller to... om noen gidder å skrive en da... :)

Lenke til kommentar

Skuffende.

- Klarer ikke å skape noen som helst atmosfære.

- Animasjonene er dårlige

- Ingen navn alla Winterfell, Casterly Rock - Alle hovedbaser er bare Feudal Homes

- Stort fokus på diplomati - men det føles slett ikke som diplomati. Føles ikke forskjellig med å sende et sendebud eller en gruppe men-at-arms

- Kampene er ofte korte -> Noen vinner før det i det hele tatt er blitt krig

- Det føles ut som det bare dreier seg om capture the nodes = win spill. Ikke taktisk krigføring med diplomati og svik.

- Stein, saks, papirkrig - ikke negativt i seg selv, men føles ikke helt bra

- Når du spiller hele mappet i multiplayer (Westeros) er det knudrete og tungvint å holde fokus. Er du f.eks Stark kan du alliere deg med Martell hver gang, for dere kommer aldri til å møte i krig allikevel :p

- Giftemål: Send en nobel kvinne til en landsby og vips....

- De forskjellige enhetene føles ikke forskjellige. De gjør forskjellige ting, men det er det samme: send unit X til by Y = profit. Enten det er rogue, spy, emisary eller guardsmen.

- Mange bugs.

 

 

Dette er etter 6-7 timers spilling. Jeg VIL ikke åpne spillet, men jeg tvinger meg til det for jeg har virkelig lyst til å like det. Det er bare veldig vanskelig. Det er følelsen som mangler, og som skuffer mest. Det føles ikke ut som diplomati når jeg sender en mann til en by og thats it.

 

Det er ikke et spill jeg har eller har hatt mer lyst å like noengang, men jeg får det desverre ikke til... enda. Jeg skal fortsette å prøve!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...