Trond Tollefsrud Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Godt fanget, fin komposisjon og skarphet. Jeg lurer på om dette er metamorfose eller "bare" hamskifte.
Letta Gauseth Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Fantastisk flott Svein. Nydelig komp. lys og fargetoner og sylskarpt. Liker det jeg ser.
Rolf Kristensen Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Dette ble veldig bra. Fint med det tomme "skallet" på siden av kvisten.
Svein Oftedal Skrevet 1. august 2011 Forfatter Skrevet 1. august 2011 Takker for kommentarer! Begrepet metamorfose brukes somregel om "total" forvandling, dvs som når en sommerfugl forvandles fra larve via puppe til et flyvende insekt. Libellene gjennomgår ulike nymfestadier, så Trond har nok rett angående begrepsbruken. Når sant skal sies, og det bør det jo, tviler jeg på om nymfeskinnet som henger på stubben tilhører libellen i det hele tatt. Tror det er siste nymfestadium til en vann-nymfe.
UllaSpansdahl Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Flott fanget. Skarpt, godt eksponert. Kan ikke finne noe å pirke på her.
Nils Christian Skjauff Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Suverent foto - nydelig metamorfosefoto der den flotte øyestikkeren har skallet av forstadiet hengende nedenfor. Ypperlig domumentert og fanget inn!!
Jan Erik Engan Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Fantastisk bra..kan nesten ikke finne ett sted det er uskarpt
Knut Slåtta Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Fint.. Skarpt, god komposisjon og et veldig interessant motiv.
Tove Iren Torland Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Topp makro , artig med "klesskifte " her bra sett og tatt
Tor r Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Meget fint bilde,likte godt det var to som ga litt ektra liv i bilde.
Kent Rune Haugen Skrevet 27. august 2011 Skrevet 27. august 2011 Veldig bra, har sansen for bilder av disse luftakrobatene
Anbefalte innlegg