Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å bli fullest mulig for minst mulig penger, men, men.

 

Jeg har dog oppskrift på hvordan.

Kjøp noe sterkt. 60% på polet, skikkelig hjembrent, eller druesprit (altså gaukervare)

Sjekk hvor sterkt det er, og få det hele nedi ca. 40% med kokt vann.

 

Kjøp tyrkisk pepper (drops), som du knuser slik at det blir minst mulig, og absolutt så lite at det går nedi en flaske. Det går fortere i oppløsning jo mindre det er.

Når du har fått passe med tyrkisk pepper ned i flaska, så heller du spriten nedi.

 

Etter par dager, alt etter hvor godt du har knust, så er drikken ferdig. Da er det bare å helle den i deg, og det går ned som saft, og det virker.

Evt. Koke tyrkisk pebern i litt vann til den smelter, OGSÅ blande i sprit. Da er det gjort på bare 1-2 time® :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ja her kommer det inn tips vettu! Takker og bukker!

SKal sies at jeg nå drikker VELDIG sjelden og tenker heller på å satse på billig sprit og muligens noe sterkere saker. Skal snart til sverige så :)

 

Så tenker jeg helle å få tak i litt hjemmebrent om det er en periode jeg drikker litt mer. Funker ikke så bra med treninga mi så holder det til et minimum om dagen ;)

 

Det er rart, men jeg har aldri fyllenerver. Uansett hvor full jeg er så har jeg "kontroll". Jeg kan glemme litt fra dagen senere, men der og da så får jeg ikke blackout eller ølbriller f.eks. Aldri fått... Og jeg har drukket VELDIG mye et par ganger, opp til grensa mi og til og med da gikk det helt fint, bare at jeg spydde som en gris :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...