MartinLang Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Hei! Jeg har windows xp med flere brukerkontoer. Jeg bruker outlook express til aa sjekke epost. Problemet mitt naa er at jeg maa finne denne eposten i utforskeren, og ikke ved aa aapne outlook express. Er det noen som vet hvordan og i hvilken folder epostmeldinger lagrer seg i. Det er vel i en eller annen temporary folder? Hilsen Martin
Cerwell Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Så vidt jeg vet er ikke mail lagret enkeltvis. Hovedmappe: C:Documents and Settings%user%Local SettingsApplication DataMicrosoftOutlookoutlook.pst Arkiver: C:Documents and Settings%user%Local SettingsApplication DataIdentities%identityr%MicrosoftOutlook Express *.pst filer kan igjen importeres. Er ikke 100% sikker her, men der er kanskje noe å gå etter
DotCom Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Joa, kan bekrefte den siste meldinga her. Mailarkivene kan bare kopieres til outlook mappa til en annen bruker/maskin whatever. Tok vare på disse filene da jeg formaterte sist, og det funka helt knall!
MartinLang Skrevet 3. august 2003 Forfatter Skrevet 3. august 2003 thanx heaven and lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! You made my day!!!!!
DesertGlow Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Og til neste gang poster du i RETT kategori og bruker et langt bedre emnefelt.
Anbefalte innlegg