bad__ip Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Hei, har fortsatt min trofaste Dell Inspirion 9400, maskinen er i topp stand og fungerer utmerket til det den brukes til. Den er litt treg, og den hdd som sitter i maskinen er vel en 100GB 5400rpm som har sett sine beste dager. Har en Corsair F120, forrige genrasjon, som jeg ikke har bruk for lenger. Kan jeg dytte inn den eller blir det bare trøbbel da?Tips eller triks? Endret 29. juli 2011 av bad__ip Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gu5FnYol Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Har en Corsair F60 i min Dell D620, den kjører Win 7 som en lek, men får ikke utnyttet SSD'en helt ut, da den kun har SATA 1 :/ Men fremdeles kjempe rask. En Fryd å jobbe med Fra jeg trykker restart, til alle programmer er oppe å går igjen tar det ca 20-25 sek. Helt greit til en PC som er fra 2006 ^^ Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Høres bra ut. Har lest at den ikke vil utnyttes maks. Men det vil da fortsatt være mye bedre enn en hdd fra steinalderen. Da vet jeg hva jeg skal fikse i helga. :)Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå