Gå til innhold

- Google endret søkeresultatene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk merket det samme, det hjelper ikke selv om du skriver inn navnet på appen helt perfekt.

Skulle tro at Google, av alle selskaper i verden, skulle være i stand til å lage en fungerende søkemotor.

Skrevet

Problemet med google+-appen er at "+" er definert som en integer i søkestrenger som betyr "and"/"og". Skriver du "google+" søker du dermed i realiteten på "Google AND"

Skrevet

Problemet med google+-appen er at "+" er definert som en integer i søkestrenger som betyr "and"/"og". Skriver du "google+" søker du dermed i realiteten på "Google AND"

Det ante meg, men jeg søkte både etter "google plus", "google" og "google+", uten at det hjalp noe.

Skrevet

Det stemmer ikke helt da det ikke er mellomrom mellom Google og +, altså er det ett ord.

Ellers kan man jo benytte " før og etter ordet for å avgrense treffene noe mer.

Jeg søkte på "Google+" i Market og fikk treff på både Google+ og andre applikasjoner tagget med Google+.

Dessuten fylles "AND" inn mellom to ord default. Er det kun ett ord gjør ikke AND stort.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...