Gå til innhold

League of Legends tar av (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som ikke har råd til 50 kroner for en Heroes of Newerth-konto spiller LoL.

Spiller det noen rolle om LoL er gratis å laste ned og HoN koster en femtilapp? Flere jeg kjenner kom tilbake til LoL pga gameplayet i HoN ikke var like bra. :roll:

U best be trollin.

 

Hovedforskellen på HoN og LoL er vel at man ikke kan ødelegge egene bygninger/drepe egene minions. Man må da finne andre måter å forhindre motstanderen i å få xp og gull. LoL blir derfor et mer offansivt spill iforhold til dota. (Jeg kan bare basere fra dota-erfaringer, og ikke fra HoN, men jeg har jo lest om spillet.)

LoL er et mye mer offansivt spill pga. mindre cooldowns, og mere mana (og regen). Hjelper også på med gratis teleport til basen og summoner spells. Når det er sakt er HoN MYE mer taktisk, og mye mindre faceroll. Det er en grunn til at proff communityet holder seg til DotA eller HoN.

 

crapspill, holder meg langt unna det!

Gå å vær kvalm et annet sted.

Lenke til kommentar

Vil bare legge til at HoN også har fått en Casualmode, som gjør det lettere å skaffe items og leveler. Dette hjelper nybegynnere til å få en litt mindre bratt bakke. Men jeg er enig i at å starte på HoN uten noen som helst erfaring er knallhardt. Du kommer til å få mye kjeft, bli drept veldig mange ganger og tape mange games før du kommer deg opp på et nivå der du kan hjelpe laget ditt.

 

Selv etter flere hundre runder hender det at jeg blir kalt noob, men er bare å ignorere det og spille videre.

Lenke til kommentar

Puro, I dag, 11:12

"Alle som ikke har råd til 50 kroner for en Heroes of Newerth-konto spiller LoL."

 

 

Eller de som faktisk vil spille det fordi det er ubalansert :p HoN er MYE mere balansert en LoL. de tjener penger på casuals. på HoN er mye mere balansert og insane killstreaks skjer ikke så ofte som i lol.

 

i Lol trenger du bare å spille den karakteren som er over power på den nye patchen enten fordi de er nye eller fordi alle andre har blitt nerfa.

Lenke til kommentar

Vell, en ting er iallefall klart. Og det er at den endeløse LoL vs. HoN -krigen tilsynelatende er vunnet. For vi ser jo her at nettopp League of Legends har nådd ut til flere spillere en WoW, på så kort tid, noe som er helt vanvittig! Og en produsents hovedmål er vel at flest mulig spiller spillet deres, er det ikke? Jeg er selv en LoL tilhenger, men kritiserer ikke HoN av den grunn. Men konklusjonen er rett og slett at LoL HAR gjort det større en HoN. Det er sannheten uansett om den svir for HoN-brukere eller ikke.

Endret av Passekul
Lenke til kommentar

De burde vurdert å skaffe en større serverpark istedenfor.. ut ettermiddagen lagger man ut og får ikke logget inn igjen.. HVER JÆVELA DAG

Eller at europeiske brukere har fått EU West og Nordic servere.. vi fikk disse serverne for noen dager siden og jeg har ikke merket at jeg må stå å vente i en lang kø eller ikke får logget inn igjen som du sier, pga at EU West og Nordic serverne har blitt lansert :)
Lenke til kommentar

Vell, en ting er iallefall klart. Og det er at den endeløse LoL vs. HoN -krigen tilsynelatende er vunnet. For vi ser jo her at nettopp League of Legends har nådd ut til flere spillere en WoW, på så kort tid, noe som er helt vanvittig! Og en produsents hovedmål er vel at flest mulig spiller spillet deres, er det ikke? Jeg er selv en LoL tilhenger, men kritiserer ikke HoN av den grunn.

 

 

Et urelevant utsagn; som bare en typisk HoN tilhenger kunne prestert og skrevet ;)

 

post-152514-0-67318300-1311867963_thumb.jpg

Endret av Error
Lenke til kommentar

none liker melk andre liker kaffi . HoN vs LoL krigen er like barnslig som" my dad is better then your dad"

 

likte LoL bedre fordi det var meir brukervennlig når eg begynte derimot HoN hadde søppel community fra dag 1, LoL I dag er no blitt like dårlig tragisk nok.

 

om eg hadde vært aktvi Dota spiller ville eg nok likt HoN bedre men den iden med og drepe dinne egene synest eg er bare idiotisk fra dag 1 selv om eg ser grunnen. men må innrøme at HoN sinne heroer ser mye meir intresange ut ein LoL sinne som blir litt for ofte brutk om at

Lenke til kommentar

Vel xfire bruker vel ikke mange lenger? Spesielt dersom man spiller flerspiller spill som faktisk har gode kommunikasjonsmuligheter i selve spillet? LoL har jo en litt håpløs adobe air løsning som lobby såvidt jeg husker, så det kan kanskje forklare den statistikken. Uansett sier jo tallene i artikkelen sitt, er nok et av de mest spilte spillene nåtildags.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Rank 1 på xfire også. Hadde jeg aldri trodd.

 

Men har aldri helt forstått kluet med LoL. Første matchen jeg spilte endte jeg med en 9-0 kill ratio. I HoN er det motsatt. I disse spilltørke tider er det kanskje verdt å reinstallere sistnevnte :)

 

Fordi det var din første kamp mot lvl 1 motstandere. Når det er så mange spillere kan man alltid møte like motstandere.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

De har nettopp feiret 500.000 solgte kontoer (grunnen til at HoN koster 10$ for en stund).

 

I tillegg kom det en shop på slutten av fjoråret (tror jeg) hvor man kan kjøpe kosmetiske ting som Hero Skins og Announcer packs osv. Der har de nok også dratt inn en del penger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg har allerede brukt rundt 150 kroner på LoL. Jeg kjøpte en hero og kjøpte skin til den(Har fortsatt points til overs). Så lenge jeg kun holder meg til rundt 100 i måneden så har jeg ikke tapt noe på å gå fra WoW til LoL. Tror markedsføringen til LoL er smart, da alle mine kompiser som spiller det har brukt penger på det. De aller fleste langt over de 50 kronene som HoN koster.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

EDIT: Jeg logger inn på HoN forumet for å sjekke ut fredagens patch notes, og hva får jeg se? HoN is now free to play

 

WAT

 

Der kom den

 

Jeg har allerede brukt rundt 150 kroner på LoL. Jeg kjøpte en hero og kjøpte skin til den(Har fortsatt points til overs). Så lenge jeg kun holder meg til rundt 100 i måneden så har jeg ikke tapt noe på å gå fra WoW til LoL. Tror markedsføringen til LoL er smart, da alle mine kompiser som spiller det har brukt penger på det. De aller fleste langt over de 50 kronene som HoN koster.

 

Jeg spiller i hovedsak HoN (kun noen få games i LoL med venner) og jeg er enig med at LoL sin modell er langt bedre. Det er litt synd egentlig, for begge spillene skinner på hver sine områder, men HoN blir likevel trykket ned i søla når det gjelder kompetetiv gaming osv siden mange av de gode HoN-spillerne har migrert over til LoL pga. langt større pengepremier, mer oppmerksomhet og flere tourneys. Chu er vel det beste eksempelet.

 

Jeg har brukt 30$ på HoN og jeg har spilt det spillet mye, men hvis jeg skulle låst opp like mye i LoL måtte jeg ha betalt mye, mye mer

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...