Gå til innhold

Jeg var på Utøya 22.7.11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig sterkt skrevet, rett fra hjertet. Takk for at du deler dine innerste tanker med oss som ikke var der, det må ha kostet deg svært mye å få dette ned på papiret!

 

Mine tanker går til deg og alle andre som var på øyen. Jeg håper du har mye kjærlighet rundt deg nå og at du føler deg trygg, og du må vite at svært mange føler med dere alle. Takk for at du er den du er, og at du vil dele deg selv med oss her. Takk! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har jo vært aktiv på innlegg.no og litt i SO og sånt så jeg kjenner jo deg nesten litt og det gjør det faktisk vanskeligere å finne de riktige ordene enn jeg har trodd.

 

Men, ønsker virkelig at tiden fremover ikke blir for ille. Jeg vil også takke for at du skriver. Det hjelper i alle fall meg å forstå det som har skjedd bedre.

 

En ting jeg ønsker å stresse er at du burde gå til psykolog så mye som er nødvendig og gjerne litt mer. Har en venn fra Nederland som dro til Afghanistan som soldat nå for 1 1/2 år siden (han var da 19). Når jeg nevnte det med psykolog og at det er viktig avfeiet han det og sa at han ikke kom til å trenge hjelp fra en profesjonell psykolog. Jeg tror det er en stor feil.

 

Nå får muligens pårørende veldig tett oppfølgning uansett, men hva vet jeg.

 

Lykke til videre, hva enn som skjer! :)

Endret av Error
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...