Gå til innhold

Er telefoner fra Ventelo virkelig SÅ billig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du skriver 1,1k kr, snakker du da om totalprisen med binding til det 89-kr-aboet? De har nemlig en minimumsfakturering på 45 kr/mnd i tillegg, altså en totalpris på 1 + 12*(90+45) = 1609 kr for mobil + et års avgift og min.fakturering. Dessuten kan det hende mobilen er operatørlåst slik at du ikke kan bruke simkort fra andre operatører innenfor bindingstid, jeg vet ikke om dette er noe Ventelo praktiserer.

Lenke til kommentar

Når du skriver 1,1k kr, snakker du da om totalprisen med binding til det 89-kr-aboet? De har nemlig en minimumsfakturering på 45 kr/mnd i tillegg, altså en totalpris på 1 + 12*(90+45) = 1609 kr for mobil + et års avgift og min.fakturering. Dessuten kan det hende mobilen er operatørlåst slik at du ikke kan bruke simkort fra andre operatører innenfor bindingstid, jeg vet ikke om dette er noe Ventelo praktiserer.

 

Dette medfører ikke riktighet. Ventelo sier selv " 12 måneders bindingstid. Etter 12 måneder gjelder minstefakturering på kr 49,- pr. måned (inkludert forbruk og tilleggstjenester)."

 

De sperrer heller ikke telefonene til operatør. Sitat Ventelo "Alle våre mobiltelefoner selges uten operatørlås. Enkelt for deg, enkelt for oss."

 

Jeg kjøpte billig tlf til kjæresten hos ventelo, la sim-kortet i skuffen og skal si det opp etter 12 mnd. Har ikke noe å utsette på dem så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...