sedsberg Skrevet 24. juli 2011 Skrevet 24. juli 2011 Har en maskin som kjører bl.a. Apache og har registrert adresse hos no-ip.com. Problemet jeg har er at på én maskin jeg har her så får jeg opp http://searchportal.information.com når jeg skriver inn adressen. Og attpåtil kun i Firefox. I IE fungerer det helt topp. Har også testet to andre maskiner hvor alt er som det skal. Har sjekket maskinen med NOD32, Spybot S&D og MBAM uten å finne noe mistenkelig.
djbizie Skrevet 25. juli 2011 Skrevet 25. juli 2011 Kan det være at maskinen har statisk ip? Sjekk dette først, om ikke kan det være at firefox-instillingene er satt til å gå gjennom proxy feks. ? For å sjekke statisk IP kan du gå til: Start - Kjør - skriv "ncpa.cpl" etterfulgt av enter - dobbeltklikke på den tilkoblingen du bruker. Om du nå åpner feks IPV4 eller IPV6 kan det være at det står noe nerderst. Om ikke kan du sjekke i firefox.
sedsberg Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Skrevet 25. juli 2011 Se der ja! Instillingene i FF var av en eller anna merkelig grunn satt til "use system proxy settings". Satt dsen til "no proxy" og alt ser ut til å fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå