Gå til innhold

ps3.com, hjelpeserver nede


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lenge slitt med DNS error på ps3en min, så etter lang og lenge bestemte jeg for å restore hele shiten. Det ser ut som at det virket, men nå husker jeg ikke passordet til PSN accounten min. Det er mulighet for å bytte det på ps3en, men jeg har av en eller annen grunn tatt feil dato på bursdagen min (ikke året, har prøvd 1991-1978).

Da går jeg på playstations hjemme side og forsøker å bytte der, men da får jeg opp denne her:

https://store.playstation.com/accounts/reset/beginPasswordResetFlow.action?target=login

serveren er nede for opprettholding.

Noen som vet hvor lenge den har vært nede/når det kommer opp igjen?

eller andre metoder for å få tilbake passordet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yesterday we reported that the Playstation Network Password reset site of Sony is down, and it has shown no sign of returning anytime soon. However it seems like another way by means of which PSN subscriber can reset their password.

 

 

 

PSN subscribers can also reset their password by using "Sony's Qriocity service" instead. Details of it is giving below, check it out:

 

Step 1:

 

Go to "Qriocity.com"

 

Step 2:

 

From there select "Forgot your Password" option

 

Step 3:

 

A new email will be sent to you from "Sony Qriocity", provide your current PSN details and your date of birth.

 

Step 4:

 

Following the details on Qriocity link should bring up a new server that works

 

Step 5:

 

Now enter your new password on the screen

 

Step 6:

 

Now go to PSN and you should be able to log in with your new password without any issues.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...