Gå til innhold

BK: Like før Kaizers smeller til!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss - skjedde mye på én gang her skjønner jeg!

Først og fremst veldig artig at du viser bilder der du eksperimenterer med gamle objektiver og annet, ikke første gang dette.

Sort bakgrunn fremhever ofte bildene på en positiv måte, men her synes jeg helt hvit bakgrunn ga en bedre balanse - samt se det med litt avstand fra skjermen. For ingen tvil om at korningen sees, også i komprimert format. Objektivet og vrient lys/undereksponering kan man nok gi det meste av skylden. Skyformasjonen er det spesielle her, og blir det umiddelbare fokusområde.

Lenke til kommentar

Jøss - skjedde mye på én gang her skjønner jeg!

Først og fremst veldig artig at du viser bilder der du eksperimenterer med gamle objektiver og annet, ikke første gang dette.

Sort bakgrunn fremhever ofte bildene på en positiv måte, men her synes jeg helt hvit bakgrunn ga en bedre balanse - samt se det med litt avstand fra skjermen. For ingen tvil om at korningen sees, også i komprimert format. Objektivet og vrient lys/undereksponering kan man nok gi det meste av skylden. Skyformasjonen er det spesielle her, og blir det umiddelbare fokusområde.

TAkker Bent!

Artig å prøve alt mulig ja... :yes:

Dette objektivet er nok ikke det beste i dårlige lysforhold, det skal være sant og visst, men prøve gjør jeg jo uansett som du har skjønt.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...