Gå til innhold

Kjøpe Brukt anlegg?


Anbefalte innlegg

Hehe. Får teste det å se, blei litt liten tid den dagen:p

Men som sagt står det mellom C-V og Klipsch. får se hva det blir til etter jeg har testet de;)

 

Kan jo eventuellt bare kjøpe de Klipsch på elkjøp og bytte dem mot penger om jeg ikke liker de :yes:

 

Men er de RF 82 lette å drive? Vet vertfall at C-V er lett å drive. Skulle ønske jeg hadde penger til en ny forsterker, men det er selvfølgelig alltid noe i veien :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får se om jeg kan teste de fra klipsch neste gang jeg skal på elkjøp da :innocent:

 

Vil ikke ha noe som ikke kan gi noe spess god lyd da jeg bruker dem til tv/film også:) Men jeg får uansett teste CV å, for å høre dem selv.

 

Forresten det virker som om de RF 82 er satt opp en del i pris.

Noen som har noen andre forslag?

Gjerne brukt om det kan fåes noe billig :thumbup: (må være nærme kr.sand om de ikke sendes) Kan ikke noe om sånt:p

Endret av burndrinker
Lenke til kommentar

5000 kr for ny sub og høytalere... Får ikke det beste i verden da. Du har blitt anbefalt gode høytalere, som ser ut til å passe din bruk her. RF82. Kjøp denne, bruk forsterkeren noen måneder og se an behovet for ny sub og forsterker. Jeg tror du kan bli fornøyd med RF82 som de er jeg, det er gode høytalere.

 

Det virker som at du ikke klarer å bestemme deg, du får bare hoppe i noe rett og slett.

 

 

Lenke til kommentar

Hmm. Det du sier er at jeg skal Kjøpe rf 82 og bruke den forsterkeren jeg har for så å kjøpe ny forsterker, men du tror at det vil holde en stund med den jeg har?

+Jeg har ikke noen planer for sub.

 

Men De RF82 gikk opp i pris ganske fort, så nå ligger de rett under 8k :scared:

 

Hva vil være det beste å kjøpe til helst ikke over 3k nærme kr.sand akkurat nå på Finn? For å si det slik så tror jeg det er vanskelig å finne noe som ikke blir en stor oppgradering av de jeg sitter med nå.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...