Gå til innhold

Service & Samferdsel VGS 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men skjønner du ingenting eller? Vi driter i det. Det spiller da ikke noen rolle for noen mennesker i hele denne jævla verden hva du skal gjøre.

 

Jeg vil heller høre på Cagayan de Oro City, enn å lese en slik kommentar fra deg igjen. Hva med litt respekt for hvordan andre mennesker er? Bare siden noen ikke prater, oppfører seg, eller gjør som deg så har du ingen rett til å være nedlatende på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ja fortsatt. Hadde du sett alle trådene han har lagd med denne brukeren og de to første. Så hadde du og sagt hva jeg sa.

 

Hvis du har et problem med brukeren, da trenger problemet en behandling. En løsning er å isolere brukeren, og sperre kommunikasjonen. På denne måten vil ikke brukeren eksistere for deg på forumet, da tråder og innlegg forblir usynlig, og kommunikasjon når ikke igjennom.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke du maser, eller "må ha det inn med teskje". Du spør og er nyskjerrig, noe som burde oppfordres, kontra oppførselen til Quakecry ;)

 

At en person er "plagsom" er en individuell oppfattelse, noe som ikke alle her deler med Quakecry, hehe. Bare å stille spm, være nyskjerrig, og prate i vei ^^

Lenke til kommentar

Faglig kommer jeg til å stryke, uansett... Sosialt er jeg også dårlig. Jeg mangler grunnmuren i det sosiale... Og jeg må fungere i det sosiale for å i det hele tatt kunne klare noe faglig. Jeg må vite at jeg blir respektert av de bak og foran meg, og på siden av meg i skolen, hvor enn jeg står... (det vil si jeg trenger et godt forhold til alle...) Så jeg lurer på hvordan man fungerer sosialt på VGS1 Generelt.

Lenke til kommentar

Det sosiale burde du ikke tenke så mye på =) Når den dagen kommer at du er ferdig på VGS vil du miste kontakt med de aller fleste uansett. Når jeg gikk på VGS (var ferdig 2 år siden), hadde jeg egentlig ikke så mange venner, hadde 2-3 som jeg "hang med" og var med på fritiden. Alle utenom 1 fra trinnet mitt har jeg kontakt med, og nå flytter jeg bort herfra for å begyne på høgskole, så da blir det nok enda mindre kontakt ;) Det handler ikke om hva de rundt deg syntes, men hva du føler om deg selv!

 

Det er folk som aldri er noe sosiale, sitter for seg selv og gjør lekser, dog prater litt i ny og ne, men fokuserer på det faglige. Så det trenger ikke nødvendigvis å være en sammenheng mellom det faglige og det sosiale på skolen =)

 

Hvis du sier "jeg kommer til å styrke" så vil du gjøre det, det handler bare om hvilken instilling du har! Hvis du gjør det dårlig i et fag, så er det bare å spørre læreren, som vil gi deg ektra oppfølgning og rådgivning, det skal ikke mer til =) Noen skoler har lekshjelp / utdanningsrådgivnings kurs eller programmer, dette er jo noe du kan undersøke hos din skolerådgiver.

 

Du burde glede deg til videregående. Det er både starten på det voksne liv (det er her du blir 18, myndig, osv), og slutten på skole (hvis ikke du har tenkt å studere videre da).

 

Ikke tenk så mye over hva andre rundt deg syntes, konsentrer deg om å være glad i deg selv, og la andre bli glad i deg for den du er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...