Syth Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Skjermkortet(ATI Radeon HD 5770) mitt overoppheter så fort eg kjører spill som faktisk krever litt. Eneste måten eg har løst problemet på er å bruke "AMD Overdrive" som lar meg stille viften manuelt men det blir for dumt å gjøre det hver gang eg skal spille. Så spørsmålet mitt er; er det noen programmer som klarer å stille vifte hastigheten over 50% automatisk? Eller bør eg bare kjøpe nytt skjerm kort. ATI Radeon HD 5770 skal vere godt nok til å kjøre de fleste spill i 1080p med grafikk setting på høy. atm spiller eg APB Realoaded en del. Men 5 min in i spillet så fryser pcen og så må eg resterte manuelt (hvis eg ikke stiller opp Fan speed).
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Hvorfor ikke bare bruke AMD Smart Profiles innebygget i Overdrive?
Syth Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Skrevet 19. juli 2011 Hvorfor ikke bare bruke AMD Smart Profiles innebygget i Overdrive? Hvor finner du det da? Ikke under Preformance > AMD Overdrive vel? Eneste eg finner der er Auto-Tune... knappen. Sett bort ifra overdrive kontrollene da.
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. juli 2011 Skrevet 19. juli 2011 Hmm, kan være du må reinstallere Overdrive, vett at du får valget om å aktivere Smart Profiles etter installasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå