BliZzt Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Skjer med dette? Er det bare jeg som er dum i hodet eller? Uans, mener å erindre at minesveiper skal være logisk og at man skal slippe å gjette? Takker for raske svar så jeg slipper å kaste pcen i veggen! Endret 18. juli 2011 av BliZzt
Zeph Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Minesveiper er like mykje tilfeldighetar som logikk. Når du først har lært deg "reglane" kjem du gjennom det meste. Problemet er at dei fleste brett har eitt eller fleire tilfeller som du har posta bilete av. Det finnes ingen måte å finne bomba på, du må berre gamble. Min Minsveiper: Endret 18. juli 2011 av Zeph
BliZzt Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Skrevet 18. juli 2011 Okey. Har alltid trodd det bare var logikk. Uansett synes jeg det er forferdelig dumt. Gjør at spillet blir litt latterlig, mtp at du kan jobbe et helt spill og ved siste trykket blir det fuckups. Men er det mulig at det er meningen å spare sånne problemer til slutt og heller prøve seg fram ved å sette et flagg på de. For la oss si man har igjen bare 1 mine, så vil vel spillet bli "vunnet" om man da setter et flagg på der mina er?
Zeph Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Desverre ikkje. Spelet er fullført når alle ruter utan miner er åpna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå