Gå til innhold

Ja, det var mulig - The Witcher 2 Premium Ed. for 33,- på Impulse!


Anbefalte innlegg

lol, så negativ du er. Har du betalt full pris du kanskje?

 

Jeg tviler på at det skjer. Impulse er kanon greie folk.

Det er forskjell på å være negativ og å være realist. Når prisen åpenbart er feil så sier det seg selv at uansett hvor grei selger enn måte være så gir de ikke bort nye spill til 40kr.

 

Tja, nå tror jeg at Witcher 2 en del av Impulse sitt "75% off popular PC titles". Så jeg personlig tror at enaste "feilen" i salget er før prisen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol, så negativ du er. Har du betalt full pris du kanskje?

 

Jeg tviler på at det skjer. Impulse er kanon greie folk.

Det er forskjell på å være negativ og å være realist. Når prisen åpenbart er feil så sier det seg selv at uansett hvor grei selger enn måte være så gir de ikke bort nye spill til 40kr.

 

Tja, nå tror jeg at Witcher 2 en del av Impulse sitt "75% off popular PC titles". Så jeg personlig tror at enaste "feilen" i salget er før prisen.

Da er det jo ikke en feil men et tilbud, det er 2 forskjellige ting det. Å handle på tilbud er strengt tatt ikke en bragd.

Lenke til kommentar

Vi andre venter fortsatt på at vår digitale kopi skal ankomme kontoen vår, lawl. Du fikk den allerede? Daymn.

 

Har du prøvd å logge på Impulse klienten for å se om spillet er tilgjengelig der?

Endret av Klob
Lenke til kommentar

Der kom bekreftelsen min også, huhei 8D Slapp unna med seks dollar / 33 kroner også, står iallefall det på kvitteringen i innboksen min. Så får vi se hva de trakk fra kontoen.

 

Får selvsagt ikke spilt på en stund enda, siden jeg sitter her med netbook... :c

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

spesielt...

Bestilte mens det stod 33 kroner, men fikk aldri bekreftelse på kjøpet utenom bekreftelse på nettsiden.

Sjekker nå detaljene på kontoen der, og kjøpet er aldri gått gjennom.

Tydelig at de fant feilen og stoppet alle transaksjoner inntil de fikset issuet.

 

Anbefaler folk å gå inn på kontodetaljene sine på siden og sjekke past purchases.

Er ikke sikkert deres kjøp faktisk er gått gjennom.

Lenke til kommentar

SKjønner meg ikke helt på det. Har kjøpt Metro 2033, men hvor kan jeg laste spillet ned, når tid får jeg mail bekreftelsen og hvor ser jeg ordren?

 

Den skal fins under "My Games" i Impulse Klienten.

Gå og login på websiden så ser du i Account skal det være en plass du kan se dine kjøp.

 

 

Fikset litt på emnetittelen for å reflektere ståa i saken. :p

 

Såg det, takker!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

SKjønner meg ikke helt på det. Har kjøpt Metro 2033, men hvor kan jeg laste spillet ned, når tid får jeg mail bekreftelsen og hvor ser jeg ordren?

 

Nå har jeg ikke akkurat kjempeerfaring med Impulse, men jeg måtte få ordrebekreftelsen (mail) før spillet dukket opp i Impulse-klienten. Tok en time eller to, men det var tregt i forhold til andre her. Går kanskje litt saktere om kontoen din er ny.

 

Hvis ikke du finner My Games, trykk på plusstegnet og velg My Games som ny tab? Eventuelt se under My Software.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...