Gå til innhold

Diablo 2: Summonmancer-problemer


Anbefalte innlegg

Haha, ja, clonehunting har det gått med ein del timar til :p Det er noko av det eg alltid har likt med D2, det er mange måtar å tene seg rik på!

 

Skulle vore mogleg å lage spirit i necro-only items, men der er det ikkje nok sockets. Har ikkje undersøkt, men det kan jo vere nokon andre runewords som kan vere aktuelle der. Viss du har akkutt behov for resistance summomancer, og tilfeldigvis finn eit 3 socket skjold så kan jo ral+ort+tal vere ei nødløysing :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers har du en cube recipe som kan adde sockets.

 

Kunne du tenkt deg å dele den infoen? :)

 

Ahh jo beklager. Er så vant med dedikerte D2 forum og at folk flest vet hvor de skal lete etter info om slikt.

 

Etter min mening er vel battle.net siden for Diablo informasjon den enkleste å finne en del basic kunskap om D2.

 

For cube recipes: http://classic.battle.net/diablo2exp/items/cube.shtml

 

Ellers finner du masse annet. Info om runer, runewords, gems, items (unique, sets, rare, magic og crafted) og masse mer.

 

Cows kan jo fungere sånnsett, men prøv litt forskjellig, greit med litt variasjon.

 

Ellers var dette ein klok fyr:

 

Don't think about looking for it. If you are constantly thinking about it, it won't drop!

 

Cows er vel generelt sett på som den raskeste og minst krevende plassen og farme for sockatables. Deretter er det vel chaos sanctuary siden den er lett å komme seg til. Ellers er også lvl 85 områder med lite/ingen magic find på karakteren gode plasser. Men som du sier variasjon er bra for ikke å gå for fort lei.

 

Også sitatet er veldig bra. Ikke hunt etter spesifikke items, og spesielt ikke runer. Du blir som regel gal lenge før du finner de. Men hvis du istedet kjører mf runs, prøver å lvle charactern din og slike ting samtidig som du holder et øye etter nyttige items, så har du plutselig det du trenger raskere enn du aner.

 

aawwww, the memories!

jeg har aldri hatt særlig hell med drops, så når jeg farma noe ble det d2clone.

sitte på mIRC å finne "hotte" ip-adresser.

like happy hver gang jeg fikk "xxx soj's sold" =)

 

skal sies at jeg hadde 3 stk loadere.

 

Lite tips. Bruk heller 3 forskjellige brukere (i Windows) med fast user switching aktivert. Da kan du kjøre diablo 3 ganger på samme maskin uten å bruke tredje parts programvare der du risikere å bli bannet fra battle.net.

Lenke til kommentar

faen,vi klarte tydeligvis å drepe cow king uten å se han... men nå har jeg ordna meg snart 300% magic find da, så skal se om det blir no forskjell.

 

men må jeg få killing blow for at bonusen skal telle? får jo masse med CE seff, men er det et must å finishe de?

 

gheeds luck droppa og :D

Endret av summomancer
Lenke til kommentar

Det er MFen til personen som tar killing blow som blir gjeldande ja. Viss mercen din får siste slaget blir MF til deg og mercen lagt saman, men viss du gjere det er det berre MF frå deg og ikkje mercen som blir med i reknestykket.

 

Og gratulerer med gheeds! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...