Gå til innhold

Epox 8RDA3+ låser seg


ccm800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde å flashe BIOSen men det virket ikke.

quote]

 

Hvordan klarte du det' date=' da? Det bør gå helt fint med [b']RIKTIG[/b] BIOS versjon.

 

Staljin

 

Tror han mente at han prøvde å flashe, men det hjalp ikke noe på problemet han har med kortet sitt, altså det låser seg like mye etter flashing.

hvis jeg har fortsått det riktig.

Mitt kort har også fungert knirkefritt :)

Lenke til kommentar

Jeg leverte Epox-kortet inn på Komplett i dag, han bak disken lo faktisk da han så kortet! Han sa at 90% av disse hadde feil, og jeg skulle få velge meg hvilket som helst annet kort - de måtte uansett ha d inn for test først. Komplett anbefalte meg Abit nf7s fremfor asus A7N8X Deluxe fordi de hadde mye problemer med asus-kortet oxo...????

Jeg hadde mest lyst på gode gamle asus, men ble usikker da han anbefalte abit..... noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Jeg hadde mest lyst på gode gamle asus, men ble usikker da han anbefalte abit..... noen synspunkter?

 

Jeg hadde et Asus kort av den typen, som kræsja etter under 1/2 år. Det var riktignok i forbindelse med stilling av FSBen, men jeg stilte den til standardverdien da kortet ga seg!

 

EDIT: Ellers er det et meget bra kort, men jeg hadde noen problemer i spill.. tror ikke det er vanlig da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...